Дядо Виктор

Имало едно време един дядо, на когото хич не се понравила идеята да сменя подгизналите пелени на внука си. А внукът му – мокър и кисел, стоял опикан до ушите и очаквал дядо му да направи нещо, за да се почувства по-комфортно. И дядото – Виктор Милс, направил нещото. След съвместна работа с P&G Exploratory Division, през 1957 г. 37 000 ръчно ушити пелени се появили на пазара в Рочестър, Ню Йорк. Нарекли ги Pampers.

Pampers – откритието, което прави обикновените пелени старомодни

През 1961 г. едно щастливо бебе се усмихва от рекламен плакат. То е обуто в памперс. До него – сериозно, отегчено, придържащо с една ръка същите онези подгизнали гащи каквито е имал внукът на Милс, стои друго бебе. То е с вече старомодните пелени и очевидно това не му харесва. Така изглежда една от първите реклами на марката.