Хей, знаете ли, че повечето деца не харесват училището, защото уроците са трудни, времето за почивка е малко, а натоварването – голямо. И все пак учениците имат и причини да харесват факта, че ходят на училище. Попитахме ги какво харесват и какво не в училище. Отговорите са забавни и има какво да научим от тях.

Ето какво ни споделиха ученици, които попитахме кои са трите неща, които харесват и трите неща, които не харесват в училище.

Оказва се, че учениците харесват творческите дейности като рисуване, свободните игри и приятелите

Дария, 5.клас, харесва: някои деца от класа; междучасието; приятелите

Никол, 3.клас, харесва: математиката, госпожите и съучениците

Вили, 3.клас, харесва: междучасията; двора; часа по рисуване

Сияна, 4.клас, харесва: уроците по рисуване; часовете по информационни технологии; игрите навън

Анна, 4.клас, харесва: рисуването; часовете по български, „защото имаме задачи да си измисляме наши текстове“; да играе на двора

Виолета, 3.клас, харесва: часовете по рисуване; физическото, „защото обичам леката атлетика“; „да излизам на дъската и да пиша“ (дъската ни е електронна и се пише с писалка)

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Математиката, ранното ставане и домашните пък са препъникамъкът за учениците

Дария, 5.клас, не харесва: досадните учители; някои деца от класа; „трябва да се учат някои скучни неща“

Никол, 3.клас, не харесва: часа по технологии и предприемачество, когато нямат почивки; многото учене

Вили, 3.клас, не харесва: храната в училище, някои деца в училище, часа по БЕЛ и математика

Сияна, 4.клас, не харесва: момчетата, които дразнят госпожата; домашните и храната в стола

Анна, 4.клас, не харесва: „момчетата, когато твърдят, че момичетата проваляме играта по физическо“; „когато ни дават трудни задачи в часа по компютърни технологии; „когато другите ми пипат нещата без разрешение“

Виолета, 3.клас, не харесва: математиката, ранното ставане и „големите ученици, когато ни дразнят“