Повечето от нас си мислят, че метаболизмът е строго индивидуален механизъм на тялото и малко са късметлиите с такъв, който да гори ефективно мазнините. Да, има заложен органичен код във всеки един от нас, но това не означава, че не можем да вземем нещата в свои ръце и чрез здравословни техники да ускорим или забавим метаболизма за едно по-красиво тяло.

В интерес на истината това, което влияе на метаболизма са хранителният режим, физическата активност и постоянството.

За да ускорим своя метаболизъм е редно да:

#Пием вода
Редовното поемане на течности не само изчиства организма, но помага и на метаболитния ритъм. Освен вода, диетолозите препоръчват да консумираме свежи плодови и/или зеленчукови напитки. Те са добър метод за прочистване на токсините, които могат да бъдат причина за задържане на вода и мазнини. Знаехте ли, че изпивайки 2 чаши вода, рано сутрин, ускоряваме метаболизма с 25%.

#Да се храним често и по малко
Вместо да гладуваме можем просто да ядем често и отговорно. Много е важно да не поемаме вредни вещества и мазнини, съдържащи се в готовата храна и полуфабрикатите. Не е тайна, че наблягайки на плодовете и зеленчуците осигуряваме необходимите витамини и минерали на тялото. Плюс това плодове като ябълки и ананас черпят повече енергия при храносмилане, отколкото съдържат те. Следователно, метаболизмът се ускорява, горим мазнини и сваляме излишните килограми.