.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Есенно седмично детокс меню

Антония Михайлова | преди 5 години
Жена със салата
Снимки: Thinkstock/ Guliver Photos
Тази програма помага за подобряването на метаболизма и пречистването на кръвта

Детоксикирането на организма помага за подобряването на метаболизма, за пречистването и обновяването на кръвопотока. Като допълнителен плюс може да свалите между 2 и 5 килограма. Всяко детокс меню обаче, не бива да се прилага повече от 2 пъти в годината. Преди да прибегнете към него, също така, трябва да преминете през т.нар. подготвителен период в продължение на 2-3 седмици. Това се прави, за да не се стресира организма с новото меню, което ще му предложите. Какво означава това? На закуска – консумирайте плодове (ябълки и цитруси), прясно изцедени плодови и зеленчукови сокове, овесени ядки. На обяд и вечеря – започнете да включвате повече зеленчуци под формата на яхния или салата, обогатено с кълнове, ядки или семена. Един-два пъти добавяйте към обичайното си меню риба и бяло пилешко месо. Постепенно заменете обичайния досега хляб с пълнозърнест. Увеличете присъствието към ястията на повече магданоз и целина, на бобови растения и билкови чайове. Едва след като сте преминали подготвителния период, спокойно може да пристъпите към същинското седмично детокс меню:

Седмично меню за здраве и грация >>

Ден 1-ви

Закуска:
Микс от свежи ябълки, цвекло и моркови,
2 фиклийки пълнозърнест хляб

Втора закуска:
Салата от настъргано варено цвекло с добавка от сушени сини сливи и орехи, поръсени с 1 ч.л. зехтин.

Обяд:
200 г пилешки гърди на скара със спанак и морска сол по желание

Следобедна закуска:
1 ябълка

Вечеря:
200 г кисело мляко

Пилешко на скара

 

Здравословно хранене със 7 лесни промени в менюто >>

 

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Какви оценки получава(х)те в училище?