.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Защо нямам плосък корем?!

Галина Толкингтън | преди 5 години
Защо нямам плосък корем?!
Снимки: Thinkstock/ Guliver Photos
Какви са възможните причини да нямате плоското коремче, за което мечтаете и как въпреки тях, можете да се сдобиете с такова?

Може би се питате защо е толкова лесно да отслабнете навсякъде другаде, докато коремчето ви напук не помръдва. Научете основните причини за това коремът ви да изглежда по начина, по който изглежда и научете как можете да се преборите с него, за да се усмихвате по-широко пред огледалото.

Къде са мазнините? Отвън или отвътре?

Измерете талията си със сантиметър и си отбележете числото. Освен ако не се казвате Скарлет, талията ви надхвърля 60 см. Ако спазвате хранителен режим и започнете резултатни тренировки, до няколко седмици измерването ще покаже няколко сантиметра по-малко, но не всичко, което сте изгубили идва от подкожните мазнини. Около 30%  от стопените мазнини се намират между вътрешните ви органи. Когато отслабне коремчето, губите не само неприятните гънки, но и стапяте опасните за сърдечносъдовата система висцерални мазнини. Формата на корема се определя и от двата вида мазнини. Важно е да знаете, че мазнините, които се намират между вътрешните ви органи лесно изчезват с физическа активност и бързо се натрупват, ако водите заседнал начин на живот. При първоначалното измерване може да се окаже, че талията ви надхвърля 85 см. За една жена това показва възможен метаболитен проблем и е разумно е да се обърнете към лекаря си, за да направите нужните тестове и да изключите опасност от преддиабет.

Работят ли мускулите ви?
Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos

Застанете в профил и се погледне в огледалото. Отпуснете се. Хванете вертикална кожна гънка и вижте дали имате достатъчно мазнина, за да изглежда така коремът ви.  Ако е достатъчно, мускулите под нея ще бъдат гладки и равни, без издутина под пъпа. Такъв корем показва добър мускулен тонус. Ако нямате много подкожна мазнина, възможно е самите коремни мускули да са отпуснати и да придават издут вид на профила ви. Мускулите отговарящи за плоския външен вид на корема не се натоварват от коремни преси и стандартни напрягащи коремни упражнения. Опитайте следното упражнение: застанете в позиция като за лицева опора, на лакти, с напълно изпънато тяло. Стегнете дупето и се дръжте само с коремните мускули, без да извивате и стягате раменния пояс. Задръжте тази позиция статично. Ако не можете да държите тялото стегнато поне 60 секунди, правете това упражнение 3-4 пъти седмично, за да тонизирате мускулите, които отговарят за плоския корем. Дайте си поне 2 месеца, за да видите добри резултати.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Пускате ли снимки на децата си в социалните мрежи?