Дизайнерът Томи Хилфигър представи колекцията си на Нюйоркската седмица на модата под формата на парти в популярен бар, като Куестлав беше диджей, а Джон Батист изпълни серенада за Ана Уинтур под погледа на събралите се знаменитости.

Снимка: Getty Images

За ревюто легендарният ресторант Grand Central's Oyster Bar беше преобразен в клуб "Томи". В колекцията преобладават обемни дрехи в стил 90-те години на миналия век.

Снимка: Getty Images

Докато гостите отпиваха коктейли, Хилфигър се придържаше към това, което познава: трикотажни ризи за ръгби, блейзъри, якета от велур и шарка рибена кост. Дамските палта са от вълна, каре и туид в земни тонове. Имаше мини роклички от кашмир и груби пуловери.

Снимка: Getty Images

Дизайнерът заложи на продаваема мода. На предварителното представяне на колекцията си в офисите си на Медисън авеню той каза, че основните му пазари са Германия, Франция, Италия, Англия, Турция, Скандинавия и Гърция.

Снимка: Getty Images

Хилфигър лансира едноименната си марка през 1985 г. в Ню Йорк. Корпорацията PVH я придоби през 2010 г., припомня БТА.