.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

KENZO x H&M: Един нов свят на креативност

LadyZone.bg | преди 3 години
Снимка: H&M Press office
Парижката света мода изпълва този толкова женствен свят с ярки цветове и ведър дух.

H&M с гордост съобщава, че следващата дизайнерска колаборация на марката ще бъде с KENZO – ярката и игрива парижка модна къща улавя енергията на глобалната култура и създава свой уникален младежки дух.

"С тази колаборация с H&M искаме да мислим мащабно, да разчупим границите и да заредим с новата енергия на KENZO всеки жител на планетата", споделят Керол Лим и Умберто Леон, творчески директори на KENZO.

Творческите директори Керол Лим и Умберто Леон ще обогатят H&M с духа на KENZO, създавайки колекции облекла и аксесоари за мъже и за жени. KENZO x H&M ще се появи в над 250 избрани магазина на H&M в цял свят, както и онлайн, на 3 ноември 2016 г.

След като се присъединяват към модната къща през 2011 г., Керол Лим и Умберто Леон задават свой собствен дневен ред в модата със забележителни модни колекции в дръзки цветове и ярки принтове, представяни с ефектни ревюта, артистични колаборации и креативни дигитални кампании.

Глобалните влияния и традиции се съчетават и смесват с енергията на улицата, намирайки място в колекции, които са едновременно вдъхновяващи и достъпни за феновете на модната къща в целия свят. В KENZO модата дава израз на свободата, радостта и индивидуалността.

"Нямаме търпение да представим KENZO x H&M пред света и да споделим с всички тази креативна и забавна колекция, създадена с любов към модата", казва творческият консултант на H&M Ан-Софи Йохансон.

2111089887.jpg
Снимка: H&M Press office

 

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите