.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

7 съвета за влизане във форма за плажа (без фитнес) - част 2

Станимир Михов | преди 9 седмици
плажно тяло
Снимка: iStock
Продължаваме със съветите на фитнес инструктора Станимир Михов за мечтаното плажно тяло без тежки физически упражнения

Желанието да сме във форма може да се появи по всяко време, но по обясними причини е особено силно през лятото. Проблемът е, че хората често се сещат в последния момент и започват да търсят крайни диети за постигане на бързи резултати, които често са нездравословни. По този начин се губи тонус и енергия за каквито и да е приятни активности по време на почивка. В тази статия фитнес инструкторът Станимир Михов представя съвети, с които ще се доближите по-бързо до желаното плажно тяло, без да се ограничавате до пакет солети дневно. След като ви представихме първата част със съвети на Станимир Михов за влизане във форма за плажа, продължаваме със насоките на фитнес инструктора за постигане на мечтаното плажно тяло без тежки физически упражнения по-долу.

7 съвета за влизане във форма за плажа (без фитнес) - част 1Съветите на Станимир Михов за мечтаното плажно тяло без тежки физически упражнения

4. Приемайте достатъчно белтъчини

Протеинът е най-засищащото хранително вещество, което може да консумираме. Също така телата ни горят около 4 пъти повече калории, за да го усвоят, спрямо другите макронутриенти – въглехидрати и мазнини. Добавянето на протеин към всяко хранене може да спомогне да се чувствате сити за по-дълго време и така да намалите общия прием на калории за деня. Подсилете допълнително този ефект, добавяйки голяма порция зеленчуци към храненето с белтъчини. А когато става въпрос за междинни хранения, примери за подходящи избори са сурови ядки, протеин на прах, варени яйца, зеленчуци, оризовки, плодове и др.

5. Намерете активно хоби

Няма нужда тренировките винаги да са еднообразни. Лесно може да разнообразите с тичане по плажа, плажен волейбол, успоредки и лостове, плуване и други. Повечето комплекси предлагат и групови занимания като пилатес, йога и други. Всяка допълнителна активност е равна на допълнително изгорени калории и следователно по-добра форма.

плажно тяло
Снимка: iStock

6. Приготвяйте поне част от храната си предварително

Домашно приготвената храна е много по-здравословна от тази, която се предлага като готова в ресторанти, тъй като само вкъщи може да контролирате какво точно слагате в чинията си. Също така е по-малко вероятно да изберете по-евтините и бързи, но нездравословни опции, които се предлагат най-често. Може да се запасите с 1 приготвено хранене от предния ден или от сутринта, както и да имате налични сурови ядки, оризовки, плодове и зеленчуци.

7. Ускорете метаболизма си с термогенен фет бърнър

За да ускорите метаболизма си и да изгорите допълнителни мазнини, може да използвате малко допълнителна помощ. В този случай това е термогенен фет бърнър, който ще превърне тялото в машина за горене на мазнини. Термогенните фет бърнъри не са вълшебни хапчета, но комбинирани с останалите съвети в статията, гарантират по-добри резултати.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Как ви действа есента?