.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Емоционална интелигентност за здраво сърце

д-р Вергиния Николова | преди 4 години
2110300185.jpg
Снимка:Thinkstock/Getty Images
Без гняв, ревност и завист, със спортуване и полезни за сърцето хранителни продукти

Силното раздразнение и преумората се отразяват върху сърцето. То реагира с промяна в ритъма или болки в сърдечната област. По-късно се явява безсилието при ходене и невъзможност да се изкачват стълбите. Който иска да запази сърцето си здраво, трябва да култивира емоциите си, така че да не си позволява разрушителните емоции като гняв, ревност, завист и алчност.

Животът доказва, че обичащите и умеещите да прощават хора живеят със здрави сърца. По-добре е да не се губи енергия в негативни емоции и мисли.

Редовно спортуване и дори само леки стречинг упражнения, но всеки ден, могат да поддържат сърцето здраво с нормален ритъм и сила. Освен това стречингът стимулира отделяне на ендорфини, хормоните които създават чувство на благополучие и радост.

Недостигът на магнезий създава сърдечно-съдови проблеми, защото затруднява предаването на нервните импулси и мускулното съкращение. Установено е, че при аритмия добавянето на магнезий в комбинация с калций прави чудеса.

Богати на магнезий са суровите ядки и семена, включително слънчогледовото семе. Те осигуряват и витамин Е, който е жизнено важен за сърдечно-съдовата система и предотвратява образуването на съсиреци в кръвта. Съдържание на магнезий в достатъчни количества има в пълнозърнестата пшеница, кафявия ориз, фасула, соята.

Соевото сирене тофу е богато и на витамин В12, а всички витамини от групата В намаляват нивото на хомоцистеина в кръвта, който уврежда стените на кръвоносните системи. Авокадо, чесън, банани, зеленолистни зеленчуци, червения пипер къщо са богати на магнезий, плюс съдържание и на главният антиоксидант витамин С, който спомага за здравето на капилярите.

Ориентирайте се към здравословните навици, изброени по-горе, за да живеете със здраво сърце. 

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Как ви действа есента?