.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Как да постигнете стегнат корем

д-р Вергиния Николова | преди 4 години
Снимка:Thinkstock/Getty Images
Няма нужда от гладуване, изпотяване, ежедневни упражнения за корема

За да намалите натрупаните мазнини в областта на корема и талията, ще се наложи да ограничите приема на мазни и въглехидратни  храни. 

Мит No1 Гладуването е начин за постигане на плосък корем

Гладът сам по себе си редуцира теглото, но е опасен за цялостното благополучие. Нали вашето желание е да бъдете преди всичко здрави, в добро настроение и в допълнение - със стегнат корем.  

Важно е да се храните балансирано 3-4 пъти през деня и да намалите порциите. Поетите калории повече в сравнение с тези, които изгаряте, се натрупват като телесна мазнина. Добре е диетолог да ви посъветва какво да включва вашата балансирана диета, за да съдържа полезните вещества от всички хранителни групи.

Справете се с "емоционалното” ядене. Чувството за гняв, отегчение, недоволство и тъга обикновено ви кара да ядете. Заменете "антистресовия" снакс, чипс и бисквити с любим плод – банани, ябълки, несолени ядки или фрешове.

Самоуправление на теглотоКалории, активност, релаксация и още
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите