.

ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Историите на успеха не са точно приказки

| преди 4 дни
2111728105.png
Елиза Грънчарова от Coca-Cola България

През тази година за 11 пореден път в България ще се проведат наградите Effie® - най- престижния в света конкурс, отличаващ ефективността на маркетинговите комуникации. Колко престижен? Ами като Окарите. Само че Оскари на добрите идеи. Което е още по-хубаво! У нас форматът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и има за основна цел да оцени постигнатите резултати от проведените рекламни кампании през изминалата година.

До момента, в който държиш в ръцете си заветното Effie обаче има много дълъг път. Макар накрая всичко да изглежда като една красива приказка, реалността е съвсем различна. Защото за разлика от приказките в кулминацията на историята не се появява красив принц, за да спаси принцесата. Принцесата трябва да тропне с крак, да събере цялата си увереност и да седне заедно с останалите герои от приказката, за да измисли план за действие. Защото в истинския живот никой щастлив финал не е по подразбиране. Преди него стои един труден път с много препятствия, безсънни нощи, десетки промени и обрати. За да го извървиш докрай ти трябва силна психика, отлична организираност, бърз ум, увереност и железен екип.

Да… сферата на рекламата и маркетинга в България далеч не е приказка, но си има своите истински героини, които не просто доказват, че знаят как се създава една успешна кампания, но и вече са извървяли своя път към щастливия финал на Effie Awards.

Днес те срещаме с една от тях – Елиза Грънчарова, Маркетинг Директор на Coca-Cola България, на която задаваме няколко въпроса. През 2016г. кампанията на Coca-Cola „Бутилка заВръщане“ не просто завладя сърцата на аудиторията със своето емоционално послание за заВръщане вкъщи, но и благодарение на безспорния си маркетингов успех грабна сребро по време на Effie Awards 2017.

  1. Често работата ти включва взимане на много трудни решения. Има ли нещо, което ти помага в такива ситуации?

Пълното доверие, което имам в екипа, колегите и партньорите, с които работим и опита и знанията, които съм натрупала, в моята кариера. 

  1. А коя беше основната трудност в работата по популярната кампания Coca-Cola България „Бутилка ЗаВръщане“, която бе отличена със сребро на Effie Awards през 2017 година?

Промяната на потребителското поведение и депозитната системата за връщане на бутилката, бяха основните предизвикателства, пред които бяхме изправени. Цялостното осъществяване на кампанията беше дело на българи - трябваше да убедим всички, в компанията ни, че имаме всичко необходимо да се справим на местно ниво - задълбочено познаване на потребителско поведение, пълноценна творческа идея, български актьори и изключително професионално осъществяване на цялостната кампания. 

  1. Как би описал чувството работата ти да бъде оценена от най-значимия конкурс в сферата на маркетинга и рекламата? 

Страхотно признание за мен, екипа и партньорите ни от Noble Graphics за разпалените дискусии, огромното старание и споделената радост от наградата и успеха на кампанията. 

  1. Какво се промени за теб след Effie? 

Получихме много поздравления от колеги и партньори. Винаги е хубаво да имаш самочувствие, че си на прав път, че си създал нещо, с което ти и екипа ти можете да се гордеете. Винаги е важно да докажеш на себе си и на другите, че не само знаеш какво трябва да се направи, а и го правиш.

Подсилвате ли имунната си система преди сезона на гриповете?