.

ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

7 стъпки към добрия метаболизъм

LadyZone.bg | преди 3 години
...или как да се отървем по-бързо от излишните килограми

Бавният метаболизъм римува с умора, бавно храносмилане и трупане на излишни килограми. Добрият метаболизъм допринася за извайването на стройно тяло и красив силует. Ето няколко стъпки, които ще стимулират метаболизма и ще регулират процесите на обмяната на веществата в организма ви. И в крайна сметка ще ви помогнат да върнете перфектната си форма и самочувствие:

1. Утринната гимнастика
Не пропускайте утринната гимнастика. Научно е доказано, че 10-минутното леко физическо натоварване в началото на деня тонизира организма, а оттам регулира и подпомага за добрата перисталтика.

2. Протеиновата закуска
Няма нищо по-хубаво от сутрешната гимнастика, последвана от здравословна закуска – гаранция да се чувствате свежи и енергични през целия ден. За да бъде една закуска наистина пълноценна, според мнението на експертите тя трябва да е богата преди всичко на протеини. Така ще съумеете по-лесно да балансирате чувството си за апетит през деня, а желанието ви за мазни и сладки храни ще бъде сведено до минимум. За да е питателна и богата на протеини закуската ви, е добре да включите в нея храни като: яйца, кисело мляко, кашкавал, извара, сирене, овесени ядки, жито, плодове, шунка, риба и ядки. Протеиновият старт на деня, освен енергия, доставя на организма и ценни вещества за работата на мозъка и тялото.

2110847115.jpg
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите