.

ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

5 признака на психичен дисбаланс

д-р Вергиния Николова | преди 3 години
2110238385.jpg
Промени в теглото, хронично безсъние, самоизолация, пренебрежение към здравето, липса на концентрация

Колкото и неприятно да се чувствате, не губете способност да анализирате собственото си поведение. По този начин ще различите признаците на приближаващия нервен срив и ще потърсите професионална помощ. Загубата на психоемоционален баланс се забелязва лесно. Ето най важните признаци за психичен срив: 

Видими промени в теглото

И бързото напълняване, и рязкото отслабване са сигурни признаци за тревожност, която не сте в състояние да преодолете. В подобно положение нямате нужната яснота как да се справите със стреса на работното място или в личния живот. Това е най-демонстративният начин за изяваване на неразрешени проблеми и психичен дискомфорт. 

Хронично безсъние

Непълноценен сън в резултат на преумора и тягосни мисли се среща често при по-емоционални хора, които изпитват силна тревожност. Тяхната невъзможност да спят е поради болезненото очакване на непредвидими опасности. Умората оказва влияние на всичко, както върху отношенията, така и на действията им.

Усамотение и самоизолация

В състояние на депресия и тревожност, че светът е непосилен със своите изисквания и условия наложени от обществото, човек предпочита да се усамотява. Недоверието към хората от заобикалящия свят – близки, колеги, съседи и самоизолацията, произтичаща от това, още повече увеличават психическата нестабилност и чувството за несигурност.

Пренебрежение към здравето

Рисково поведение и безхаберие към всякакви грижи за поддържане на здравето и спокойствието. Безразборни сексуални контакти без предпазни средства. Прекаляване с алкохола. Броят на изпушените цигари постоянно се увеличава. Прибягване към употреба на все по-силни стимулиращи вещества.

Невъзможност за концентрация

Разсеяност и нетърпеливост до невъзможност за изпълнение на една конкретна задача, както и захващането с няколко различни едновременно, нарушават ефективността и прецизността при изпълнение на професионалните ангажименти. Осъзнаване на тази психическа нестабилност допълнително създава притеснение и намалява самочувствието и увереността.

Победата над емоционалното безпокойство и страховете на ума е възможна. Не подценявайте промените в поведението си, а потърсете професионална психотерапевтична помощ, когато състоянието се задържа без промяна.

За начините да успокоите ума и сърцето прочетете в следващия пост:

Начини да успокоите ума и сърцето сиЧрез прошка, благодарност, почивка, бдителност над мислите
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
С какво спите?