.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Ивелина Атанасова: Успехът е отговорност постоянно да постигаш нови успехи

Александър Бойчев | преди 4 години
2110827218.jpg
Снимка: Евгений Милов
Разговаряме с една от най-успешните жени в мъжкия свят на дигиталния маркетинг

Ивелина Атанасова е от Варна. В крайморския град тя създаде Newtrend.bg, който бързо се превърна в една от водещите онлайн медии в областта на дигиталния маркетинг. Тъй като Ива е неуморна, медийният й проект бързо се превърна в агенци за организиране на събития и консултантска къща за онлайн маркетинг. Ива намери време, за да отговори на въпросите на Ladyzone, за да разберем от първа ръка какво е да си бизнес дама в България през 2015 година и каква е цената на успеха.

Какво е NewTrend.bg?

NewTrend.bg е три неща – медиа, маркетинг агенция и организатор на събития. NewTrend започна като новинарски сайт, с фокус дигиталните технологии, дигиталното предприемачество и българската стартъп екосистема. Във времето се разви в онлайн медия с маркетингова агенция, с фокус стратегическия маркетинг и бизнес развитие. Към текущия момент ние се занимаваме с маркетинга и продажбите на чужди събития. Например CEEDS на Webit и изобщо Webit са едни от най-големите ни партньори и клиенти. Организираме и собствени събития – Digital KidZ е нашата гордост. Това е първата по рода си конференция, която разглежда света на технологиите и комуникациите и как те влияят на живота на днешните деца – т.нар. дигитални деца. Оттам идва и името на конференцията. Конференцията се състои в София, за втора поредна година. Поради големия интерес, ще се състои и локална проява, във Варна, на 29 август.

Откога се занимаваш с онлайн маркетинг?

Oт 10 години. Професионалната ми кариера започна много рано. Просто защото исках да практикувам чуждоезиковите си умения и започнах да работя в сферата на туризма, типично за варненка. Във времето се оказа, че се справям доста добре и направих завидна кариера в туризма и директните продажби. Общо взето, страшно много от продажбените и меките умения , които съм придобила, са от този ми период. След това започнах да се занимавам с дигитален маркетинг, съвсем в самото начало в България.

Защо се насочи към дигиталния маркетинг?

Преди всичко, това беше различно. Аз съм човек, който търси постоянно предизвикателствата. Когато започнах да се занимавам с дигитален маркетинг, материята беше безкрайно непозната на българския пазар. Също така, вероятно защото обичма да правя нещата в дълбочина и ширина. Не ми стига да се занимавам само с журналистика или само с PR. Затова и слоганът ни е “All about”. За мен е изключително важен цялостният процес, цялостната екосистема на нещата и на бизнеса.

Можеш ли да дефинираш успеха за себе си?

Предизвикателство, преди всичко. Също и отговорност – защото в момента, в който започнеш да се чувстваш малко по-успешен или поне да бъдеш припознаван като такъв, това неминуемо води със себе си отговорността от примера, който даваш на обществото и на децата си. Детето ми е изключително важен фактор за нещата, които правя или които не си позволявам да правя. Предизвикателство е, защото когато успееш, за да задържиш успеха, трябва да вървиш само напред.

В момента, в който решиш, че си постигнал всичко в този живот, единственото нещо, което ти се случва, е да тръгнеш назад. Така че – има отговорност постоянно да постигаш успехи.

buttonfirst

 

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Бихте ли се отказали от деца заради климатичните промени?