.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Интервю за работа - Как да отговаряме на неуместните въпроси

LadyZone.bg | преди 3 години
2111096884.jpg
В продължение на половин час обсъждате с бъдещия си работодател своите качества и опит... След като умело сте отговорила на примамливия въпрос - "възнамерявате ли да имате деца?", бъдещият ви работодател ви пита - "колко често излизате на ресторант с вашия партньор!"

Неуместен въпрос, преминаващ границата на общоприетото. "От къде на къде!" - си казвате умствено, но с усмивка и без да губите секунда време отговаряте с увереност и спокойствие.

Да, интервютата за работа не са това, което бяха. Трябва да се сме подготвени за всичко. Затова решихме да обединим сили и съберем основните правила, за това как да реагираме в подобни ситуации. 

#Избягвайте дългите паузи между въпроса и отговора 

Запазвайки спокойствие и отговаряйки сравнително бързо на подобен въпрос, вие ще направите добро впечатление. Избягвайте отговорите тип - "Ами не знам" или "Хм, интересен въпрос..." Колкото повече губите време и бавите отговора, толкова повече губите вниманието на събеседниците си. 

#Достоверността на отговора е изместена от самия него

Бъдещият ви работодател не се интересува, колко често излизате със своя партньор, или дали той наистина съществува. Този вид въпроси са вид тест, за да стане ясно каква би била реакцията ви в неудобно положение. Дали ще запазите хладнокръвие или иначе. 

#Пинг-понг ефектът

Щом ви зададат подобен въпрос, не се колебайте да отвърнете политически-коректно със същото. С усмивка, разбира се. 

#Говорейки за чувство за хумор...

...това е методът да отпуснете напрежението и покажете на бъдещия си работодател, че сте не само професионалист, но и приятен човек. В наши дни, това е един от критериите, по които големите компании избират своите кадри. Осъзнавайки, че повечето служители на големи корпорации прекарват 80% от времето си с колегите, мениджърите търсят хора, с които биха могли да седнат на маса след работа. 

И не на последно място #бъдете себе си

Откровена и вярна на себе си, вие ще успеете да спечелите уважението и симпатията на събеседниците си. 

 

 

 

 

 

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Пускате ли снимки на децата си в социалните мрежи?