Стилно вечерно събитие на Lacoste представи новата колекция мъжко бельо на бранда. А лице (и тяло) на е Григор Димитров. 

Комфорт, елегантност, свобода на движенията... Нещо, което безспорно е познато на активните спортисти. И имат нужда от него и в ежедневието си, и на важни състезания. 

 

 

 

КЪДЕ ГРИГОР ДИМИТРОВ СИ КРИЕ ТОПКИТЕ? 

 

Проявяваме смелост, заигравайки се с кадър от рекламната кампания на бранда, на която в близост до боксерките в тъмен цвят са поставени и тенис топките. 

Българинът започва да работи с френската луксозна модна марка през май 2023 г. Дебютира с първия си комплект на "Ролан Гарос", където достигна до 16-ия кръг.

Други посланици на марката от света на тениса са Новак Джокович, който се присъединява през 2017 г., и Даниил Медведев. 

Снимка: Евгений Милов

ПРЕВРЪЩАТ ЛИ СЕ СПОРТИСТИТЕ И АКТЬОРИТЕ В НОВИТЕ МОДНИ ИКОНИ?  

Когато имаш 1 милион последователи няма как да не си апетитна хапка за който и да е продукт, който има нужда от реклама. Точно толкова следват Григор в Инстаграм, а в Twitter са още половин милион.

Според Анна Уинтър (главен редактор на американското списание „ Вог) обаче Григор трябва да има 3 пъти повече последователи. 

 

 

Първия си пост в Инстаграм Григор публикува на 12 ануари 2014 г от Australian Open. Дълъг спортен панталон и блуза с дълги ръкави - всичко, което плътно покрива тялото на спортиста и няма дори следа от плочки и бельо. 

В годините освен доброто представяне на корта, тенисистът се обвързва с различни модни и с портни марки - Nike, Rolex, Haagen Dazs, Creed boutique и др.

СЕКСЪТ ПРОДАВА - ДОКАЗВА ГО ДРУГ БРАНД

Сексът продава. Доказват го и модната марка „Келвин Клайн“, от чиито рекламни кампании от години изкачат секси мъже по идеално бели и неприлично тесни боксерки.

Формулата на „красив и известен мъж“, който се разхожда само по прилепнато бельо се използва от десетилетия, но всяка подобна реклама генерира шумен интерес. Все пак, коя жена ще откаже да изплакне око по такава гледка.

В началото на януари именно новата рекламна кампания на популярния бранд взриви социалните мрежи по цял свят, заради участието и избора на актьора Джеръми Алън Уайт. Слагаме отметка, че неговите последователи в Инстаграм са 4 милиона. 

Във видеоклипа на кампанията Уайт, известен най-вече като готвача Кармай от хитовия телевизионен сериал „Мечката“", се разхожда из Ню Йорк, след което изкачва стълбите на сграда, за да се озове на покрива ѝ, където се съблича по боксерки и удобно се разполага на някакъв диван.

Част от причините, поради която кампанията предизвиква такова вълнение, е, че досега Уайт не е смятан секссимвол, нито пък хубавец. Изненадващо е да видиш актьор, който обикновено е в ролята на земния и приятен човек, издигнат до статута на Адонис.

Може би поуката от тази история е, че всеки може да бъде секси, с подходящите гащи и професионален фотограф.

 

 

Нека снимките на Уайт ни напомнят, че не бива да се сравняваме със знаменитостите, дори и с такива, които уж са като нас, и да не губим прекалено много време и пари, за да им подражаваме.