Хейли Бийбър най-накрая пусна дългоочакваната си марка продукти за грижа за кожата, като бюти брандът е кръстен на второто име на модела.

Rhode Skin влиза на бюти пазара с въвеждането на три продукта - The Barrier Repair Cream (овлажнител за кожата на лицето), Peptide Glazing Fluid (серум за кожата на лицето) и Peptide Lip Balm (балсам за усни), които се предлага в три ароматни разновидности.

Всички продукти в гамата са формулирани със съставки за постигане на „глазирана кожа“ на Бийбър - като масло от ший, хиалуронова киселина и ниацинамид.

Опаковките на бюти продуктите са минималистични и шикозни, като отразяват личния стил на Хейли Бийбър.

Самият модел споделя, че по отношение на външния си вид – козметиката и дрехите – не държи на количеството, а на качеството – „едно наистина добро палто или един наистина добър овлажнител, който е идеален за мен и към който винаги ще се връщам“, както казва самата Хейли.

Вече можете да закупите бюти продуктите на Rhode Skin в уебсайта на марката, като цените варират от 16 до 29 долара.

  • Д-р Паула Лозанова: Оставяме старостта да настъпва с красота и обгрижваме пациентите отвътре навън
  • Диана Дафова: Използвам само натурална козметика
  • Мария Бойчева от "40 седмици": За лятото залагам на продукти, които намаляват лъщенето и омазняването на кожата
  • Кои са храните, които пазят кожата ни от изгаряне
  • Пяна за лице със слуз и хайвер от охлюви - защо да заложите на такъв продукт
  • 3 приятни летни активности, които помагат в борбата с целулита
  • Не можете да преборите целулита? Испанска иновативна система може би е вашият отговор
  • Маги Сидерова: От 20-годишна не пека лицето си на слънце, тялото - може!
  • Как да се предпазим от слънчевата алергия - съвети от дерматолог
  • С грим на плажа? Защо не! Вижте как стъпка по стъпка