.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Деца, хайде на закуска!

| преди 7 години
368704.jpg
Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos
Няколко много лесни начина за бърза закуска

Полезно, вкусно и забавно вече лесно може да се отнася към закуската на децата. Предлагаме ви няколко много лесни и полезни продукта и рецепти, които се приготвят бързо и ще осигурят на децата необходимите минерали, витамини и енергия за чудесно начало на деня.

Всъщност какво е добре да бъде част от закуската:

  • Сандвич, гофрети или палачинки (опитайте с пшеничени или пълнозърнести варианти)
  • Яйца
  • Мюсли и мляко
  • Багета, пълнозърнест хляб или английски мъфини със сирене
  • Кисело мляко с плодове или ядки
  • Плодово смути, например ягодово

Сега добавете нещо нетипично (но вкусно), например:

  • Фъстъчено масло, банан
  • Домашно сирене

Можете да украсявате, "рисувате" с плодовете, зеленчуците и т.н. – децата обичат да им е забавно, дори и когато закусват.

Предлагаме ви още две много лесни и полезни закуски за децата, които се приготвят бързо и ще им осигурят необходимите минерали, витамини и енергия.

Кисело мляко с мюсли

Това е комбинация, която не изисква готвене. За да е по-атрактивно за децата, можете да сложите киселото мляко и мюслито на пластове в стъклени чаши – и закуската им ще заприлича на мелба. Кое дете не ги обича? По този начин ще получат освен забавно, също и изпълнено с калций и енергия начало на деня.

Фарина с кайсии и бадеми

Освежаващо разнообразие, особено ако децата ви са свикнали да закусват с мюсли. Леко охладено и много вкусно, това ястие е супер избор за начало на горещите летни дни. Добавете захар и кайсии, оставете да се охлади и готово!

Ако нямате време, ето няколко бързи идеи, които стават и за хапване по път:

  • пълнозърнести закуски с ниско съдържание на захар
  • кисело мляко
  • свеж плод
  • пълнозърнест мъфин
  • микс от ядки, сушени плодове, крекери и мюсли
Ключови думи:
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Още по темата
Пускате ли снимки на децата си в социалните мрежи?