Шер вече покори света на поп музиката, а сега преминава към света на вкусните десерти. Певицата се включи в социалните мрежи, за да обяви, че пуска на пазара марка сладолед „Cherlato“, съобщава „Холивуд Рипортер“.
Въпреки че не обяви официално името на компанията си, Шер публикува кратко видео на фона на любимата си песен „Believe“, в което се вижда камион за сладолед, на който е изобразено лицето й с надпис „Cherlato“.
С вълнуващото съобщение се включи и в Twitter, сочи БГНЕС. Що се отнася до музиката, Шер потвърди по-рано тази година, че планира да направи два албума и че някои от песните са в сътрудничество с тогавашното ѝ гадже Александър Едуардс. След като певицата разкри новия си проект, защо сега да не нарече всички негови вкусове с имената на хитовите си песни? Шер показа в своя Инстаграм как ще изглеждат сладоледите й.
Певицата не е издавала нов албум от 2018 г., когато излезе „Dancing Queen“, който беше 26-ият ѝ албум. Този албум, както може да се предположи от заглавието, беше кавър албум на песни на АББА, който Шер издаде малко след участието си в изпълнения с песни на АББА музикален филм „Mamma Mia: Here We Go Again“.
Предполага се, че следващият албум на Шер ще бъде с оригинална музика. Последният път, когато тя издаде албум с такава, беше „Closer to the Truth“ през 2013 г.