Шер вече покори света на поп музиката, а сега преминава към света на вкусните десерти. Певицата се включи в социалните мрежи, за да обяви, че пуска на пазара марка сладолед „Cherlato“, съобщава „Холивуд Рипортер“.

  • Как да спим по-добре през горещите летни нощи
  • Това лято аптеката идва при теб
  • 5 (научно доказани) причини защо морето е полезно за здравето
  • С кои храни да горим по-бързо мазнини през лятото?
  • Цвети Пиронкова в топ форма по бански! Избра Българското Черноморие за лятната си почивка
  • Защо джапанките са вредни за краката ви?
  • Как да предпазим телефона си от прегряване в жегите
  • Овен, Лъв и още 2 зодии се влюбват изключително лесно
  • Лято на екс: Микаела от "Ергенът" за мъжа, който се е качвал през прозореца, за да я види
  • Всички варианти за спане край язовир Белмекен

Въпреки че не обяви официално името на компанията си, Шер публикува кратко видео на фона на любимата си песен „Believe“, в което се вижда камион за сладолед, на който е изобразено лицето й с надпис „Cherlato“.

С вълнуващото съобщение се включи и в Twitter, сочи БГНЕС. Що се отнася до музиката, Шер потвърди по-рано тази година, че планира да направи два албума и че някои от песните са в сътрудничество с тогавашното ѝ гадже Александър Едуардс. След като певицата разкри новия си проект, защо сега да не нарече всички негови вкусове с имената на хитовите си песни? Шер показа в своя Инстаграм как ще изглеждат сладоледите й.

Певицата не е издавала нов албум от 2018 г., когато излезе „Dancing Queen“, който беше 26-ият ѝ албум. Този албум, както може да се предположи от заглавието, беше кавър албум на песни на АББА, който Шер издаде малко след участието си в изпълнения с песни на АББА музикален филм „Mamma Mia: Here We Go Again“.

Предполага се, че следващият албум на Шер ще бъде с оригинална музика. Последният път, когато тя издаде албум с такава, беше „Closer to the Truth“ през 2013 г.