Разхождам се вчера из един магазин и разглеждам списанията по рафтовете. Отсреща ме гледат модели с перлени зъби и подскачащи за перфектния кадър актриси. Разгръщам едно от дебелите списания, което някой е извадил от найлоновата опаковка. И няма как нещо странно да не ми направи впечатление – всички тестери, залепени на рекламните страници, липсват.
Знаехте ли, че това е един от странните начини да си „напазарувате” крем, фондьотен или парфюм?
Това откритие предизвика любопитството ми и реших да проявя достатъчно търпение, за да проверя как стоят нещата с всички разопаковани списания. Резултатите – всички те бяха с отлепени тестери, рекламиращи нови козметични продукти. Малките пакетчета нямат баркод и не активират алармата на магазина. Затова всеки спокойно може да си ги пъхне в джоба и да си излезе необезпокояван.
Друг вариант на странно пазаруване, на който съм ставала свидетел, е практикуван предимно от бабите в хранителните магазини. Какво правят те ли?
Ако една връзка магданоз е прихваната с гумен ластик, те го свалят, добавят още една връзка и привързват двете.
Така прибират в пазарската си торба две връзки на цената на една.
Липсата на пари ли ни кара да сме толкова изобретателни или желанието да се порадваме на малки удоволствия? Кражба ли е това или оцеляване?
Сигурно има и други хитрости за пазаруване, които не са ми известни? Ставали ли сте свидетели на подобни случаи?
Едно за без пари и две на цената на едно
Липсата на пари ли ни кара да сме толкова изобретателни или желанието да се порадваме на малки удоволствия.
25 Април 2012
-
На „Сцена на върховете“ на Белоградчишките скали - световноизвестният български цигулар Свет Радославов, Миро и Веселин Маринов
-
За първи път на живо на „Сцена на върховете“ на Белоградчишките скали - световноизвестният български цигулар Свет Радославов, Миро и Веселин Маринов
-
Край на страха от гладенето: Как да превърнем задължението в удоволствие
-
HUAWEI WATCH FIT 4 Pro: Смарт часовникът, който печели вниманието и на най-големия скептик
Снимка: Thinkstock/Guliver Photos