Уви, дори и най-красивите и провокативни неща имат своя край.
Италианската модна къща Dolce & Gabbana смени рекламната си икона Мадона в полза на ангелите от Victoria’s Secret, съобщи UPI.
Родената в Мичиган поп кралица беше лицето (и тялото) на култовите дизайнери в продължение на две години.
Но всичко е до време. За пролетно-лятната си кампания за 2011 г. италианската марка избра моделите на Victoria’s Secret Изабел Гулар, Алесандра Амброзио, Марина Линчук и Изабели Фонтана.
Четирите красавици вече заснеха рекламната фотосесия, дирижирана от фотографа Стивън Клайн (същият, който създаде и кампанията на Мадж).
Между Мадона и двамата собственици и дизайнери на D&G Доменико Долче и Стефано Габана обаче няма никакво спречкване или лоши чувства.
Дори, напротив. Смяната на рекламни лица за определена марка е съвсем нормално да се случва всяка година и всеки сезон.
В този ред на мисли, италианците гласуваха невероятно доверие на 52-годишната звезда, поверявайки рекламата на своите продукти през две от най-тежките години на кризата.
”Да имаме Мадона в наша реклама е сбъднат сън”, заявиха дизайнерите през 2009 г. пред списание “Vanity Fair”.
Кампанията на Мадона ще се запомни с нейната провокативност (както винаги).
За рекламните постери за 2010 г. Материалното момиче с италиански корени, позира в черно-бяла сесия в ролята на домакиня, готвеща паста, чистеща къщата, хранеща кокошки, миеща чинии, обаче облечена в забележителни тоалети.
Сесията беше вдъхновена от италианското неореалистично кино, появило се на Ботуша в годините след Втората световна война.
Това течение в седмото изкуство се характеризира с разказване на истории за хора и социални групи от бедната работническа класа, филмирани на действителния терен вместо в комфорта на филмовите студия.
Е, в този контекст Мадона се е справила чудесно (вижте снимките от сесията й горе в слайд шоуто).
Дали и рекламната кампания с ангелите ще има същия успех. Ще видим. Скоро.