По случай "Sydney International Food Festival", който се състоя миналата година, австралийската рекламна агенция WHYBIN/TBWA сготви вкусна и интересна рекламна кампания. Идеята е много семпла и точно затова - толкова приятна - различните държави, които участваха във фестивала, са представени не просто с флаговете си, но с оЗНАМЕнувани национални кухни. С най-типичните за дадения регион вкусотии, впрегнати в цветни правоъгълници, целта на авторите да предизвикат интереса на хората към фестивала, със сигурност е уцелила право в десетката. Средството е много просто - хитро напомняне на всеизвестния факт, че всяка държава си има традиоционна кухня, която е различна от тази на другите и... тъй като много обичаме да осветяваме любопитни неща, които е възможно да сте пропуснали:
Испания
чоризо и ориз
Япония
риба тон и ориз
Гърция
фета сирене и маслини Каламата
Индия
къри, ориз...
Франция
синьо сирене, бри и грозде
Бразилия
листо от банан, лайм, ананас, маракуя
Италия
спагети, чери доматчета, босилек
Корея
суши
Австралия
пай и сос
Виетнам
карамбола, личи
Ливан
лаваш, фатуш
Това не е от официалната част от кампанията, но пък изглежда забавно:
САЩ
хот дог, кетчуп, горчица и сирене.
Чудим се от какво ли би било направено знамето на България?
Снимки: WHYBIN/TBWA
-
Деси Бакърджиева празнува 47 години – с безброй роли в театъра и в живота -
„Бета, която се прави на сигма“ – какво всъщност означава този израз? -
Имен ден на 5 декември - ето кой празнува -
Зимата и кожата: защо студеният сезон поставя кожната бариера на изпитание и как Mixa Cica Urea помага за възстановяването ѝ
-
Зимата и кожата: защо студеният сезон поставя кожната бариера на изпитание и как Mixa Cica Urea помага за възстановяването ѝ -
Над 26 тона храна за хора в нужда събра кампанията „Килограм доброта“ -
Klangkuenstler на EXE EPISODE XI: Създателят на OUTWORLD среща българската рейв енергия -
Защо е важно да проверяваме водомерите и топломерите – съвети от Aquabuilding






