По случай "Sydney International Food Festival", който се състоя миналата година, австралийската рекламна агенция WHYBIN/TBWA сготви вкусна и интересна рекламна кампания. Идеята е много семпла и точно затова - толкова приятна - различните държави, които участваха във фестивала, са представени не просто с флаговете си, но с оЗНАМЕнувани национални кухни. С най-типичните за дадения регион вкусотии, впрегнати в цветни правоъгълници, целта на авторите да предизвикат интереса на хората към фестивала, със сигурност е уцелила право в десетката. Средството е много просто - хитро напомняне на всеизвестния факт, че всяка държава си има традиоционна кухня, която е различна от тази на другите и... тъй като много обичаме да осветяваме любопитни неща, които е възможно да сте пропуснали:


Испания
чоризо и ориз

Япония
риба тон и ориз
Гърция
фета сирене и маслини Каламата
Индия
къри, ориз...

Франция
синьо сирене, бри и грозде
Бразилия
листо от банан, лайм, ананас, маракуя
Италия
спагети, чери доматчета, босилек

Корея
суши

Австралия
пай и сос

Виетнам
карамбола, личи

Ливан
лаваш, фатуш

Това не е от официалната част от кампанията, но пък изглежда забавно:
САЩ
хот дог, кетчуп, горчица и сирене.

Чудим се от какво ли би било направено знамето на България?