По случай "Sydney International Food Festival", който се състоя миналата година, австралийската рекламна агенция WHYBIN/TBWA сготви вкусна и интересна рекламна кампания. Идеята е много семпла и точно затова - толкова приятна - различните държави, които участваха във фестивала, са представени не просто с флаговете си, но с оЗНАМЕнувани национални кухни. С най-типичните за дадения регион вкусотии, впрегнати в цветни правоъгълници, целта на авторите да предизвикат интереса на хората към фестивала, със сигурност е уцелила право в десетката. Средството е много просто - хитро напомняне на всеизвестния факт, че всяка държава си има традиоционна кухня, която е различна от тази на другите и... тъй като много обичаме да осветяваме любопитни неща, които е възможно да сте пропуснали:
Испания
чоризо и ориз
Япония
риба тон и ориз
Гърция
фета сирене и маслини КаламатаИндия
къри, ориз...
Франция
синьо сирене, бри и гроздеБразилия
листо от банан, лайм, ананас, маракуяИталия
спагети, чери доматчета, босилекКорея
суши
Австралия
пай и сос
Виетнам
карамбола, личи
Ливан
лаваш, фатуш
Това не е от официалната част от кампанията, но пък изглежда забавно:
САЩ
хот дог, кетчуп, горчица и сирене.
Чудим се от какво ли би било направено знамето на България?

Снимки: WHYBIN/TBWA
-
Отвори вратата към маркетинг магията с обучението Coca-Cola Academy 2025 Real Magic в SoftUni Digital
-
Финансовото възпитание не започва в училище – то започва у дома
-
А1 ще компенсира всички клиенти на мобилни услуги, независимо дали са изпитвали затруднения
-
Не чакай жегите, за да помислиш за комфорта си – сега е най-добрият момент за покупка на климатик