.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

5 нови правила за добра хидратация на кожата

LadyZone.bg | преди 3 години
2110966610.jpg
Освен редовните 7 чаши вода на ден е добре да спазваме следните правила, за да бъдем винаги красиви...

...и да се чувстваме добре в кожата си.

Правилата, които следват ще ни помогнат да поддържаме тялото си хидратирано и тонизирано.

#Да пием вода според жаждата си.

#Да забавим процеса на дехидратация. Неколкократно се повтаря колко е полезно да пием много течности на ден. Да, с тази разлика, че наскоро стана ясно, че когато пием според жаждата си улесняване усвояването на течностите от организма. Този метод позволява да възобновим 1/3 от водата, която изразходва организма дневно. Звучи малко, нали? Да, но това по никакъв начин не вреди на организма. Напротив. Защото ако прекалим с приема на вода и/или течности може да се получи обратният ефект – свръх-хидратация, която не е полезна за здравето.

#Прекалената консумация на вода може да доведе до хипонатриемия. Състоянието хипонатриемия се характеризира със спад в нивата на натрий в кръвта на човека. Този химичен елемент е жизнено важен за редица функции. Такива са поддържането на артериалното налягане, на водния баланс в тялото. Натрият е важен и за нормалното функциониране на нервната система. Спад в нивата на натрий са налице, когато има излишък на вода в тялото, когато е налице недостатъчен прием на сол, непропорционално на приема на вода.

#Установете нивото на потене. Ако по време на тренировка не се потите, това означава, че не пиете достатъчно вода и черпите от запасите в организма. Това може да провокира спазми, разтягане на мускулни влакна и отпадналост.

#В тази връзка е добре да пиете повече вода - два дни преди тренировка.

#Обръщайте внимание на урината си. Какъв й е цвета? Спрямо отенъка й може да разберете дали организмът е дехидратиран или не. Колкото по-тъмна е тя, толкова повече е редно да пиете вода.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Пускате ли снимки на децата си в социалните мрежи?