Дженифър Лопес разтуптя сърцата на милионите си последователи в Инстаграм, като публикува снимки по дантелено бельо.
Кадрите имат вече над 2,3 милиона харесвания, а коментарите под тях са „Кралица!“, „Великолепна!“, „На 53 ли? Не, тя е по-скоро на 23 години“.
Снимките са част от рекламната кампания на луксозния италиански бранд Intimissimi. Певицата стана лице на компанията през септември и чрез нея брандът се надява да подобри позициите си на американския пазар.
Преди време лице на Intimissimi бе актрисата Сара Джесика Паркър.
Припомняме, че само преди две седмици моделът Хайди Клум и 18-годишната й дъщеря Лени заснеха рекламна фотосесия за същия бранд. Снимките на 49-годишния бивш ангел на Victoria’s Secret с дъщеря й обаче предизвикаха гнева на някои потребители в Инстаграм.
„Не бих рекламирала секси бельо заедно с майка си“ и „Да експлоатираш сексапила на дъщеря си веднага след навършването на 18 е смущаващо“ бяха част от коментарите.