Моделът Хайди Клум и 18-годишната й дъщеря Лени заснеха рекламна фотосесия за луксозната марка бельо Intimissimi.
За италианския бранд те са се снимали и в клип, озвучен с прочутата ария на Фигаро от „Севилският бръснар“ на Росини.
“Сътворени за красота, изработени с елегантност, направени със страст“ – гласи мотото на рекламната кампания.
Снимките на 49-годишния бивш ангел на Victoria’s Secret с дъщеря й обаче предизвикаха гнева на някои потребители в Инстаграм.
„Не бих рекламирала секси бельо заедно с майка си“ и „Да експлоатираш сексапила на дъщеря си веднага след навършването на 18 е смущаващо“ са част от коментарите.
Хората, които не намират нищо смущаващо в снимките, отвръщат, че негативните коментари са продиктувани от завист и ревност към красотата на двете манекенки.
Хайди Клум има четири деца от брака си със Сийл. Те се разведоха през октомври 2014 г. след 9-годишен брак.
През 2019 г. Клум се омъжи за китариста Том Каулитц, който е с 16 години по-млад от нея.