Моделът Хайди Клум и 18-годишната й дъщеря Лени заснеха рекламна фотосесия за луксозната марка бельо Intimissimi.

За италианския бранд те са се снимали и в клип, озвучен с прочутата ария на Фигаро от „Севилският бръснар“ на Росини.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

“Сътворени за красота, изработени с елегантност, направени със страст“ – гласи мотото на рекламната кампания.

Снимките на 49-годишния бивш ангел на Victoria’s Secret с дъщеря й обаче предизвикаха гнева на някои потребители в Инстаграм.

„Не бих рекламирала секси бельо заедно с майка си“ и „Да експлоатираш сексапила на дъщеря си веднага след навършването на 18 е смущаващо“ са част от коментарите.

Хората, които не намират нищо смущаващо в снимките, отвръщат, че негативните коментари са продиктувани от завист и ревност към красотата на двете манекенки.

Хайди Клум има четири деца от брака си със Сийл. Те се разведоха през октомври 2014 г. след 9-годишен брак.

През 2019 г. Клум се омъжи за китариста Том Каулитц, който е с 16 години по-млад от нея.