Моделът Хайди Клум и 18-годишната й дъщеря Лени заснеха рекламна фотосесия за луксозната марка бельо Intimissimi.

За италианския бранд те са се снимали и в клип, озвучен с прочутата ария на Фигаро от „Севилският бръснар“ на Росини.

“Сътворени за красота, изработени с елегантност, направени със страст“ – гласи мотото на рекламната кампания.

Снимките на 49-годишния бивш ангел на Victoria’s Secret с дъщеря й обаче предизвикаха гнева на някои потребители в Инстаграм.

„Не бих рекламирала секси бельо заедно с майка си“ и „Да експлоатираш сексапила на дъщеря си веднага след навършването на 18 е смущаващо“ са част от коментарите.

Хората, които не намират нищо смущаващо в снимките, отвръщат, че негативните коментари са продиктувани от завист и ревност към красотата на двете манекенки.

Хайди Клум има четири деца от брака си със Сийл. Те се разведоха през октомври 2014 г. след 9-годишен брак.

През 2019 г. Клум се омъжи за китариста Том Каулитц, който е с 16 години по-млад от нея.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement