Манията по „Ледената кофа” като че ли отшумя, но на път да се превърне в следващата кампания, която да пълни нюз фийда ви в социалните мрежи в продължениe на седмици, е кампанията Wake Up Call.


По примера на „Ледената кофа” първи в нея се включиха звездите, а идеята й е да се публикуват селфита, направени непосредствено след събуждане, без грим, докато още сте в леглото. Целта на Wake Up Call е да се обърне повече внимание на децата и да се събират пари за UNICEF.


Снимките се публикуват в социалните мрежи с хаштаг #WAKEUPCALL и #UNICEF и текст SYRIA to 70007 (to give £5) or http://wwwwakeupcall.org.uk, след което се номинират трима души, които трябва да направят същото.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement


Едни от първите звезди, които се включиха в кампанията са моделът Наоми Кембъл, певицата Натали Имбрулия и богатата наследница Ники Хилтън.