Общо казано, жените имат повече мазнини от мъжете – обикновено 25-31%, докато при мъжете са около 18-24%. Оформянето на мускулатура на корема не е толкова трудно. Сложната част е пресата да стане видима. За целта трябва да се понижат мазнините. Както често казват интрукторите - плочки се правят не само в залата, но и в кухнята. Затова храненето е особено важни.

Най-лесните упражнения, които може да правите вкъщи, за да се сдобиете с преса са три

  • Усукване
  • Планк
  • Повдигане на крака от лег

Разбира се, никога не е толкова лесно, колкото ни се иска. Най-важното е да сме упорити. Стегнатият плосък корем изисква постоянни грижи. Ето как го правят някои от известните, за които поддържането на добра физическа форма е ежедневие.

 

 

 

1. Алесандра Амброзио

 

СПОРТ
Бразилката, известна като една от Ангелите на Виктория Сикрет, практикува йога, плува и играе баскетбол. В интервю за harpersbazaar споделя, че във фитнес залата прекарва от 1 час до половин ден.  Последната й любов по отношение на тренировките е методът на Трейси Андерсън, който повече прилича на танци, отколкото на класическа тренировка. Алесандра Амброзио (39 г.) има две деца. През 2012 ангелът на Виктория Сикрет бе обявена за моделът, който печели най много, с годишен приход от $6.6 милиона.

ХРАНЕНЕ

Начинът й на хранене включва богата закуска с яйца,а вокадо и зелен чай. Обядът и вечерята си осигурява от кетъринг компании. А през деня пие различни зелени сокове.

 

2. Ирина Шейк

СПОРТ
Пресата на корема си Ирина дължи на бокса. Занимава се още с жиужицу. Мрази традиционното кардио.

ХРАНЕНЕ
Тя е една от онези жени, на които много завиждат, заради бързия метаболизъм. Заради тази генетична особеност Ирина мможе да си позволи да хапва повече, да прекалява дори и това да не й се отрази физически. Разбира се, като всички модели, и тя следва стриктен режим и спортува. Като малка баба й често й е приготвяла палачинки и кюфтета, които и досега й остават любими. Ирина е споделяла в интервюта, че не разбира хората, които не ядат месо.

3. Адриана Лима

 


СПОРТ
Тя е супер фен на тренировките в зала, като обожава кондиционни и с тежести. Освен че е модел, Лима се занимава професионално и с бокс. Харесва кръговите тренировки и джогинга.

ХРАНЕНЕ
"Смути, фрешове и зеленчуци" - това са трите важни за Лима храни. Освен тях пие много чайове, които са комбинации от различни билки.