11 500 лева - това е сумата срещу която може да се настаните в президентски апартамент за 4 нощувки и да посрещнете Новата година. Зашеметяващата сума е за СПА хотел във Велинград.
В подадената обява от туристическата агенция е записано още следното: "Ако сметнете, че "не желаете" да харчите много пари за Нова година, може да изберете икономичен вариант за 3750 лева."
Освен това припомнят, че "скромните суми" не включват туристически данък по 2 лева на ден и той трябва да се заплати на рецепция в момента на настаняване.
БРУТАЛЕН ПР ИЛИ ВСЕКИ САМ СИ ПРЕЦЕНЯ?
Ето още няколко оферти "от скъпото", които не спират да ни карат да си задаваме този въпрос.
- КОЗУНАК ЗА 74 ЛВ.
За 74 лв. се продаваше сладкият хляб с био лешници и двоен френски шоколад на Савина Николова, участничка в Master Chef". Цената му предизвика редица разнопосочни коментари в мрежите.
- РИЗА ЗА 1145 ДОЛАРА
Сред скъпите вещи, които усилено се коментираха, попадна и ризата на министъра на туризма Николина Ангелкова на Dolce&Gabbana. През 2020 г. тя се появи на трибуната на Народното събрание с тоалет с флорални мотиви, който веднага првлече погледите. След кратка справка бе установено, че тази дреха е на цена над 1000 долара.
- СУПА ЗА 30 ЛВ.
В началото на 2022 г. снимка на касова бележка от ресторант взриви мрежата. Причината? В нея беше отбелязано, че супа от младо телешко е на цена 30 лв. Ресторантът, предлагащ този лукс, се намира в Банско. В менюто имаше още лазаня за 39 лева, вода от 750 мл за 13 лева и греяно бяло вино за 15 лева.
- ГРИВНА ЗА 10 000 ЕВРО
„Гривната е много хубава, но мисля, че има по-достойни за нея. Някой спомена, че струва може би 10 000 евро. Какво се получава – човекът, който реве и предизвиква всички скандали, получава подарък“ – това коментарът на Виктория Капитонова, когато Алекс получи подарък от Ергена.
- СКЪПОЦЕННО БЕЛЬО
През 2016 г. Мария Илиева, чийто артистичен дух е неразделна част от истинската й същност, бе заснета със скъпоценно бельо. То е изработено от кристали и хваща не само блясъка на светкавиците, но привлича всички погледи.
Питаме се защо тези цени са такива?
Защото това са услуги, които са педантично калкулирани, това е просто брутален пиар или пък друго? И стигаме само до широко разпространената максима - "Всеки сам си преценя".