Плюшените играчки на ИКЕА тази година ще правят повече добрини. Чрез покупката на една плюшена играчка вече може да подарим щастие на много деца едновременно. Първото добро дело на малкият плюшен приятел ще бъде глобално. По традиция в рамките на Soft Toys кампанията, за всяка закупена плюшена играчка фондацията на ИКЕА дарява по едно евро по съвместни проекти с УНИЦЕФ и организацията Save the children. Тази година каузата на кампанията е образователна и е насочена към осигуряването на достъпно образование, добри учители и закрила на децата от страните в Азия, Африка и Източна Европа.
Второто добро дело на мекичката играчка ще бъде в рамките на България. ИКЕА София ще дари по още едно евро за всяка закупена плюшена играчка по проекти на УНИЦЕФ България. Съвместната кампания ще осигури помагала, мебели и играчки по училищни проекти на местно ниво.
След като плюшената играчка е направила тези добри дела вече може да бъде подарена на някои, който ще открие в нея истински симпатичен, пъстър приятел. Тази година към компанията на благородните играчки се присъединиха и някои любими приказни герои. LUFSIG е вълкът от „Червената шапчица“, но след всички направени добрини той вече никак не е страшен.
Феята SÅNGTRAST също ще насочи магията си към това повече деца да ходят на училище и с един размах на магическата си пръчица ще донесе усмивка на всяко детско личице. Гаранция за магическите й способности е факта, че от старта си през 2003 г., кампанията вече е достигнала до над 10 милиона деца по света. Тази бройка показва как с потреблението си отделния човек може да повлияе на една или повече детски съдби, без дори да прави големи усилия.