Иван Христов и Андрей Арнаудов представиха специалния благотворителен календар на своята кампания "Направи го сега".

Събитието събра приятели, партньори и личности, подкрепящи и вярващи в каузата. Проектът обедини 12 българки, доказали се в своята професия и сбъднали съкровената си мечта да станат майки – Нели Хаджийска, Петя Дикова, Енджи Касабие, Александра Жекова, Ани Пападопулу, Луиза Григорова, Евелин Костова, Сантра, Мария Илиева, Юлиана Дончева и Диляна Попова.

Те застават с лицата си, за да покажат своята безрезервна подкрепа към каузата, а именно – да се раждат повече деца в България. Целта на този календар е да увеличи помощта към регистрираните бебета в кампанията чрез “Бебешки ДНК пакети” и семействата да получат повече продукти и услуги за отглеждането им през първата година. Всеки, който желае, може да открие календара тук.

„Направи го сега“ е информационна и образователна кампания, чиято цел е да мотивира младите двойки и семейства да помислят кога е най-подходящият момент да станат родители. Организацията вярва, че демографията е голямата тема за бъдещето на България, а раждаемостта е в основата ѝ, заедно с емиграцията. През последните седем години тя насочи медийното и общественото внимание към проблемите на демографията у нас и заедно с това внесе в Министерски съвет 6 конкретни предложения за промени в средата и законодателството, така че да се раждат повече деца в България.

Фокусът на кампанията „Направи го сега“ е насочен към образованите и икономически активни млади българи, които рядко получават подкрепа по отношение на отглеждането на своите деца. Обединявайки фирми от детската индустрия, кампанията за поредна година ще дари Бебешки ДНК пакети на 20 български семейства, които включват всичко необходимо за отглеждането на едно дете за една година – храни, дрехи, играчки, количка, козметика, аксесоари, пелени и медицинска грижа. Всяко семейство или двойка, които са научили, че ще стават родители през 2022 г., може да се регистрира на адрес: https://www.napravigo.bg/

Инициативата успешно надгражда започнатото през 2016, като всяка година създава различни проекти, като телевизионни клипове, отворени срещи в големите областни градове, аутдор кампании. В стремеж към осезаема ефективност и реални резултати бе създаден документалният филм на ДНК - „Направи го сега: Приказка за бъдещето“ с автор Петя Дикова; онлайн поредицата “40 седмици – пътят на едно дете”; както и бе организирана Националната конференция “Демографията няма цена” през юни тази година.