Казват, че няма лоша реклама, но едва ли Wish.com можеха да си направят по-лоша с тези рекламни снимки на облекло за хора с наднормено тегло.
Възможно ли е това да бъде добра реклама за тях? Трудно ли беше да се наемат правилните модели за кампанията, вместо слабите манекенки, които разтягат чорапогащници около себе си?
Снимките бяха посрещнати с шок и възмущение, предизвиквайки вълна от негативни реакции в социалните мрежи Фейсбук и Туитър, тъй като много потребители са афектирани от подигравката със слабите жени, които са като "опаковани" в по-големите чорапогащници.
Компанията е не само обект на словесни "престрелки" в интернет заради лошата проява на вкус и опити за "демонстриране" на чувство за хумор, но и защото откровено са е отказала от нормалната идея да използва plus-size модели за plus-size дрехите.
Разгледайте снимките в галерията по-горе и споделете мнението си в коментарите!