В духа на идващите празници, емблематичното плюшеното мече Polo на Ралф Лорън оживява в ново приключение.

В кратко, но въздействащ видео, популярният дизайнер разказва за пътуването на Polo Bear до Ню Йорк, за да отбележи наближаващия празничен сезон. 

Историята представя как мечето, което от десетилетия е символ на стил, се запътва към „Голямата ябълка“, за да празнува връзка между модата и семейните традиции. Мечето Polo пътува с влак, нетърпеливо очакващ срещата със семейството и магията на коледния Ню Йорк. 

В края на видеото обаче се загатва, че мечето ще срещне нов пернат приятел, което оставя феновете в очакване да разберат, какво ново предстои за американския моден символ.

 

КАК СЕ РАЗЖДА ЛЮБИМОТО МЕЧЕ НА РАЛФ ЛОРЪН?

Мечето Polo е много повече от обикновен талисман на модната марка, то има интересна история, която кара Ралф Лорън да му даде живот.

Създадено през 90-те години, символът се ражда от подарък, който дизайнерът получава – плюшено мече, облечено в негов емблематичен костюм. Той бил поразен от мисълта, която била вложена в мечето, и искал да го предостави на клиентите си. 

Мечето, наречено „Preppy Bear“, първоначално е произведено в ограничен тираж от 200 мечета, които се продават в магазина на Polo на Медисън Авеню. Дизайнерските плюшени шедьоври се разпродадени за един уикенд.

Производството им обаче се оказва теърде скъпо, затова е преустановено. Мечето Polo Ralph Lauren намира друго приложение, когато дизайнерът Ричард Тахсин проектира първият му образ, апликиран върху пуловер. След пускането на линията на пазара през 1991 г. мечката постига неверочтен успех и се превръща във втория най-разпознаваем символ на марката.

 

МЕЧЕТО POLO ПРЕВЗЕМА ПОП КУЛТУРАТА

Чаровното мече завладява не само света на модата, но и на поп културата.  През 90-те, групата Lo-Life Crew от Бруклин въвеждат мечето Polo в уличния стил. Тяхната страст към дрехите на Ралф Лорън представлява стремеж към луксозен начин на живот, а мечето се превръща в символ на разкоша и индивидуалност.

През 1994 г., известният рапър Raekwon от Wu-Tang Clan се появява с мечето Polo в музикалното видео на „Can It All Be So Simple“, а Kanye West го носи на обложката на албума си „College Dropout“. Мечето се превръща в поп културен символ, обожаван от рапъри, актьори и модни икони.

 

 

 

През 2013 г. мечето става символ на кампанията „Bring it Back“, която насърчава преоткриването на винтидж колекции. Това завръщане създава усещане за носталгията към класическият елегантен стил на 80-те и 90-те, които Ралф Лорън иска да върне.

Както самият той казва: Независимо от сезона, ние празнуваме уюта и топлината на семейството, радостта от сплотеността и трайното чувство за традиция.“

 

Последвайте ladyzone.bg във FACEBOOK

 

Последвайте ladyzone.bg в INSTAGRAM

 

Последвайте ladyzone.bg в ТIKTOK