Благотворителен календар за 2016 година събира на едно място български знаменитости от различни сфери на изкуството – мода, музика, танц и кино. Ива Екимова, Алфредо Торес, Николета Лозанова, Ивайло Захариев, Джена и участниците в мюзикъла "Sexy Hair" са лицата, които се обединиха в подкрепа на кампанията "Надеждата е красива". Проектът е благотворителен жест към жените, преминали през най-тежкото изпитание в живота си – лечение със средствата на химиотерапия. Те преживяват най-големия шок в първите месеци на раковото заболяване. Страничните ефекти от лечението на рак със средствата на химиотерапията са безпощадни. Статистическите данни сочат, че броят на онкоболните в България се увеличава. Всяка година от рак се разболяват 30 хиляди души.

В рамките на Италианския фестивал на прическата и красотата, организиран от "Christian of Roma Group" в Пловдив, на специално обособен Щанд на солидарността, онкоболни жени имаха възможност да получат безплатни перуки. С луксозния календар дни преди най-светлите християнски празници компанията отново подава ръка на стотиците хиляди жени и подкрепя битката за живот.

Идеята за календара се ражда през пролетта тази година, а неин инициатор е стилистът от Казанлък Станимир Нанчев-Стенли. Именно той подари 50 перуки на борещи се с коварниата болест дами, разкриха създателите на кампанията "Christian of Roma Group".

 

Звездните посланици на благотворителността участват в изданието за 2016-та съвместно със своите фризьори, които са част от елита на стилистите у нас. За визията на Николета Лозанова се е погрижил носителят на прозвището "най-желания стилист” сред хайлайфа Венелин Кондаков. Попфолк дивата Джена грее на страниците на календара заедно с "виновниците" за ослепителния й блясък – тандема Вили и Маури. При работата си с Ива Екимова доайенът на коафьорите у нас Стилист Капанов пък е успял да постигне съвършено съвпадение с визията на холивудската легенда Мерилин Монро. За постигнето на убедителната метаморфоза допринася и фактът, че русокосата грация е облечена в ръчно изработена копринена рокля, предоставена от топ дизайнера и трикратен носител на отличието "Златната игла" София Борисова.

Креативният Владимир Атанасов стои зад стайлинга, създаден специално за участието в календара на актьора от сериала "Под прикритие" Ивайло Захариев. Чрез визуалния контраст между тъмнокожия виртуоз на танците Алфредо Торес и маестрото на прическата Асен Налбантов е постигнат изключително експресивен ефект, разкриват още от "Christian of Roma Group".

Като творец със собствен почерк, стилистът Йордан Василев е създал истински естетически ансамбъл от прическите на участниците в мюзикъла "Sexy Hair", популяризиращ американската марка стилизиращи продукти у нас. Това са певците Денислав Новев, известен от телевизионното риалити "Мюзик Айдъл", сестрата на шоумена Део - Марина Драгомирецкая, солистката на Националния музикален театър-София Весела Делчева, музикантът Иво Парпулов и танцьорите от танцов клуб "Дъга".

Целта на каузата е създаването на Национален регистър за осигуряване на фризьорско обслужване за жени с онкологични заболявания. Салоните ще бъдат обединени в мрежа, където всяка жена, подложена на химиотерапия, да може дискретно и удобно да потърси помощ.

"Помагаме на дамите да се почувстват добре, като се доверят на професионалисти", уверяват организаторите. Дамите ще имат на разположение перуки, сред които да изберат най-подходящата за себе си и да се изправят със самочувствие пред ежедневните предизвикателства.

Едновременно с това, 2 пъти годишно, в рамките на всяко издание на престижните форуми за фризьорство в София и Пловдив, ще се организират семинари и обучения на професионалисти, изявили желание да станат част от движението "Надеждата е красива". В тях заедно с психолози ще се преподават специфичните техники и подходи при обслужване на онкоболни жени, уточниха от "Christian of Roma". В детайлното обучение фризьорите ще се профилират, придобивайки умения за общуване с такъв тип клиенти.

Луксозният календар ще бъде представен на официално събитие в средата на декември, съобщиха от "Christian of Roma", след което ще се разпространява безплатно в над 5 хиляди фризьорски салона в цялата страна.