Осми октомври се превърна в своеобразна традиция в рамките на Световния месец за борба с рака на гърдата, затова няма да пропуснем да го отбележим и през предизвикателната за всички 2020 година.

Статистиката показва, че над 50 000 българки са диагностицирани с рак на гърдата, а случаите се повишават със средно 3800 всяка година.

Все още има много жени, които пренебрегват здравето на своите гърди и не са постоянни по отношение на годишните профилактични прегледи. 

За да припомни тази необходимост Avon България призовава на 8 октомври всеки, желаещ да покаже подкрепата си, да се облече в розово и да сподели пост в социалните си мрежи с хаштаг #avonpinkday, #вижпромяната и #WatchforChange и така да стане част от Националния розов ден.

Промяната е основна тема в борбата срещу рака на гърдата през тази година. Това е промяна най-вече в мисленето и знанието ни за болестта, промяна, която ни помага по-целенасочено да се борим с нея и възможно най-рано да я откриваме и лекуваме.

Ранното откриване на рака на гърдата може да спаси живот. Проблемът изисква гласност, осъзнаване и взаимност – от цялото общество, всеки ден. Ранната превенция, както и високата осведоменост по темата, са ключови.

Благодарение на общите усилия на представители и клиенти на Avon, компанията е дарила над 1, 5 млн. лв. за превенция и ранна диагностика на болестта.

 

Вече 5 години кампанията си партнира успешно с Фондация „Една от 8“, благодарение на които успява да разшири своя обхват и да окаже подкрепа на диагностицираните жени.

Дарените средства осигуряват безплатна психологическа, юридическа, информационна и практическа подкрепа, която Фондация „Една от 8“ предоставя директно на засегнатите жени, техните близки и семейства.

Повече информация за кампанията ще откриете на Facebook страницата на каузата