След внезапния, но внимателно планиран успех, на бранда КРИСТАЛ преди близо година (с участието Лили Иванова) те се завръщат с нова серия шармантни дрехи. За да представят колекцията си, КРИСТАЛ се спират на емблематичния актьор и софийска легенда Владимир Пенев, известен със собствения си стил и класа на обличане, и живот. От бранда смятат, че той припокрива 100% концепцията им с неговото куул излъчване и рафинираност.
"Епизод Две" включва 7 (отново монохромни) артикула изработени в традицията на КРИСТАЛ - оувърсайз, принтове, лога, изрязани ръкави и внимание в детайла.
Най-емблематично е завръщането на оувърсайз хуудито от първата колекция, този път с принт, включващ координатите на легендарната градинка Кристал. "Епизод две" е допълнена от черни ти-шърти, блуза с изрязани ръкави, вдъхновена от гръндж естетиката, раиран танк топ, черен дизайнерски комбат панталон от вата, както и черна шапка с логото на компанията.
Идеята за бранда се заражда през лятото на 2017 г. в двама отколешни приятели, споделящи общи интереси и вкусове - едно от лицата на нощна София - Мартен Роберто и фенът на екстремните спортове и снийкърхед Никола Владимиров. Мартен е диджей, ТВ водещ и артист със собствена модна линия Marten, а зад Никола стои сноуборд списанието White Room, участие в магазини Contrabanda, Foot Court и собствен бранд за дрехи - Brocode.
ДНК-то на КРИСТАЛ е създаването на експериментална колекция дрехи, която не се съобразява с пазара и желанията на масовия потребител. Тя е личен техен прочит на модата, която харесват - симбиоза между уличен стил и класически градски силуети. Двамата стоят зад всичко в целия производствен процес - от избора на материи, кройки, шев и печат, до разпространение и реклама.
Името КРИСТАЛ е референция към емблематичната локация в София и настоява за налагането му като локален столичен бранд. Логото е дело на прогресивният дизайнер и фотограф Георги Панчев. "Епизод Две" беше представен на 12 декември в столичния FlipFlop Bar, а колекцията може да бъде намерена във Foot Court.