Завършва тазгодишното издание на ESG инициативата „Зелената седмица“, която се проведе в периода 17 - 23 юни под мотото „Отговорни към природата заедно“.
Кампанията е част от социалния бранд „Добрият пример“, с който медийната група насочва вниманието към устойчиви практики в грижата за природата.
Служителите на bTV Media Group, част от голямото семейство на CME с общо над 3350 служители, и тази година се включиха в инициативата, като споделиха своите лични ежедневни действия, с които допринасят за смекчаване на климатичните промени.
В LadyZone.bg направихме експеримент колко пари ще спестим за една седмица, ако си носим храна от вкъщи? Резултатите можете да видите тук:
Разгледахме и 14-те ползи от ходенето на работа с велосипед.
Попитахме ви дали носите дрехи втора употреба. Отговорите вижте тук:
Разбрахме как да перем екологично дрехите си…
… и как да хидратираме кожата си с естествени продукти.
Всички наши материали по темата за опазването на природата ще откриете тук:
„Зелената седмица“ на CME достигна до 50-милионна телевизионна, радио и дигитална аудитория, като освен в България, инициативата се реализира в Чехия, Словакия, Словения, Хърватска и Румъния.