Популярната инфлуенсърка Антоанет Пепе сподели чудесни снимки и полезни съвети от почивката си в Амалфи и Позитано.

Снимка: Instagram.com/antoinettepepe/

Почивката ни в Италия започна динамично и с… не малко стрес. Ден 1 – в Неапол сме и се подготвяме да отпътуваме към Амалфи. Викаме такси, слизаме на гарата, отваряме багажника, започваме да разтоварваме, а аз в тиха паника се оглеждам за розовия ми куфар. Шофьорът ме уверява, че не е имало такъв куфар. ‘Смисъл?’. Абсолютно дежа вю. Този куфар не изчезва за първи път. Върнахме се до апартамента, куфарът не беше нито пред вратата, нито вътре в коридора. Честно казано, силно вярвах, че в бързината не сме го свалили.

Потеглихме към следващата дестинация, а на снимките ме виждате с единствените дрехи, с които щях да изкарам почивката. Докато пътувахме, анализирах как така съм толкова над нещата. Реших, че няма смисъл да се чудя какво точно се е случило, защото така или иначе никога няма да разбера.

Реших също да бъда спонтанна и да си взема най-необходимото от туристическите бутичета в Амалфи. Какво толкова? Просто вещи. Нямах намерение да си проваляме почивката заради случилото се. А и вярвам, че с този багаж пада друг багаж от раменете ми. Фактът, че бельото ми и още 1 сет дрехи бях оставила в куфара на Иво, в Неапол, ми подсказва, че съм имала предчувствие.

Снимка: Instagram.com/antoinettepepe/

Едно нещо е сигурно обаче – не ми се връща в Неапол скоро. От вас разбрах, че там се крадат куфари от колите, постоянно изчезват неща. Така че – имайте едно наум, ако ви предстои пътуване именно там.

Малко след като пристигнахме в Амалфи и напазарувахме от местните бутичета, решихме да хапнем на спокойствие. Бях толкова гладна, че бях готова да седна в първата тратория, когато Иво забеляза табела в далечината. Секудни по-късно се озовахме в приказна градина с лимонови дръвчета.

Нямаше как в този лимонен рай (Иво дори си купи лимон, който в момента краси дома ни) да не опитам лимонените равиоли с рикота. Бяха божествени!

Снимка: Instagram.com/antoinettepepe/

Иво заложи на класическа пица Капричоза и салата бурата с чери домати. Историята с изчезналия куфар ми се струваше направо нереална на този етап, а реално ни деляха само 3 часа от нея. Пихме по чаша просеко и оставихме лошото зад гърба ни. Ето в този ресторант започна истинската ни почивка.

Мечтая да посетя Позитано от години, но някак все не се получаваше. В Instagram съм виждала куп снимки на приказните гледки, а на живо е още по-красиво. Но дори през месец октомври има прекалено много туристи, което ме подтикна да се разходя сама, докато другите похапваха.

И да – намерих интересни кътчета, където можеш да намериш уединение и да се насладиш на гледките – просто вървете в обратната посока на тълпата. Лятото обаче не искам да си представям какво е. Намерихме ресторантче далеч от главната и туристическите капани. Не забравяйте да си направите проучване, за да не платите прекалено много за посредствен обяд/вечеря.

Снимка: Instagram.com/antoinettepepe/

Ние хапнахме в Lo Guaraccino и всичко беше приказно – гледката, спокойствието, храната. Шезлонгите под заведението са по около 20 евро, но има и чудна свободна зона. Ето още няколко интересни локации:
- Collina Positano Bakery - за кроасани
- Bar Il Duomo Gelateria - сладолед
- Liquid Art System - да нахраним и душата с изкуство
- Il Tridente Positano – за питиета

Припомняме, че Антоанет Пепе и Иво Карамански се запознават преди около 10 г., когато Иво е на 17. Преоткриват се преди около две, когато той се връща от Холандия, а Ети се разделя с бившия си съпруг.

В края на септември Иво имаше рожден ден. Повече по темата вижте тук: