Легендарният мюзикъл "Фантомът на операта" се завърна в София с 9 извънредни представления. Петя Дикова разговаря с екипа на шоуто часове преди първия спектакъл в четвъртък. На 5-и септември е финалното представление в НДК и след него трупата продължава със световното си турне.

„В ден, в който имаме предствление, идваме сутринта за репетиция и разгрявка, избягваме изморителни активности, за да пазим енергията си, защото шоуто е приоритет. Правим тренировка във фитнес, понякога и парна баня, за да се отпуснем напълно, особено ако сме имали представление предишната вечер“ – разказва актьорът Дъги Картър.

„Ритуали преди излизане на сцената нямам. По-скоро рутина – разгрявам тялото и се разпявам. Карлота е труден образ – с високи тонове, ниски тонове, гласът трябва да е прецизен. Това е основната ми задача. После има грим и коса – общо ми трябва около час и половина, за да се подготвя за сцената“ – признава Лара Мартинс.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Хореографът Юън Джоунс от 6-годишен мечтае да е част от шоуто.

„Всички изпълнители в шоуто са професионалисти в три направления – могат да пеят, да танцуват и да играят различни образи… Как пазят краката си ли? Те знаят как да се грижат за себе си. С много лед, често държат краката вдигнати и с много разтягане“ – пояснява Юън Джоунс.

„Ходя на балет от 3-годишна. Завърших музикално образование в университет в Нова Зеландия. Тогава се зароди мечтата да изиграя Кристин. Преместих се в Лондон и там започнах да уча мюзикъл. Така че ми отне години усърден труд, за да получа ролята“ – признава Бриджит Костело.

Режисьорът Стивън Бароу разкрива, че целият екип е над 150 души. Само на сцената са повече от 40 души, а техническите служби са двойно повече.

„Да, Фантомът има оперен произход, но рокът и попът процъфтяват из цялата партитура и за мен това е красотата на спектакъла. За онези, които не смятат себе си за почитатели на мюзикъли, представлението има неповторимата способност да ги привлича“ – убеден е диригентът Бен Марк Търнър.