Coca-Cola отново завладява България със своя емблематичен коледен камион, който пристигна на бул. Витоша и зарадва стотици софиянци с неочакван флашмоб, воден от самия Дядо Коледа и посланици на доброто.
Яркочервеният символ на празничната кампания стартира националната си обиколка, която ще обхване 8 града в страната - Пловдив, Стара Загора, Бургас, Варна, Велико Търново, Враца, Благоевград и София.
Тази година празничният тур на компанията ни вдъхновява да повярваме, че „Един Дядо Коледа не стига“ и ни призовава да #СподелямеДоброто. Кампанията има за цел да подчертае важността и магията на Коледа, мотивирайки споделянето на повече добри дела и по-голяма близост с любимите хора.
Първата спирка на емблематичния камион е Пловдив, където на 1 декември пред Централна поща и на 2 декември на паркинга на магазин Billa, ул. 6-ти септември 221, редица изненади ще очакват всички желаещи да станат част от коледното вълшебство. Екипът на Coca-Cola ще разкрие съвсем скоро точни локации и времетраене на следващите спирки на яркочервения камион.
Във всеки град, в който ще гостува камионът на Coca-Cola, посетителите ще имат възможността да се потопят в истинско коледното вълшебство. Специално обособените коледни градчета в осемте града предлагат разнообразни празнични активности за всички посетители.
В работилницата на Дядо Коледа всяко посещение се превръща във възможност за творчество и даряване, тъй като всеки може да изработи и закупи за избрана от него сума коледна играчка. Така, сумата от продажбата се дарява на Сдружение „Операция: Плюшено Мече“. Фотобудка ще запечатва магията на момента, а снимките могат както да бъдат извадени за спомен, така и да украсят дигиталната коледна елха на градчето.
Красивите кътчета за писане на писма с пожелания до непознат ще напомнят колко лесно можем да споделяме доброто във всеки ден, дори към хора, които не познаваме лично и така допълнително ще допринесат за коледното настроение. Организаторите обещават и други празнични активности и награди за посетителите. Техен специален домакин ще бъде и посланикът на инициативата "Искам да съм полезен...рециклирай ме", а именно популярният "Шишеяд", поглъщащ пластмасови бутилки и имащ за цел да превърне коледното градче и целия тур в събития #БезОтпадъци. В световен мащаб, както и у нас, Coca-Cola се ангажира да събира и рециклира бутилка или кен за всяка своя продадена опаковка до 2030 г. като част от визията си за „Свят без отпадъци“.
Вълшебствата не спират до тук! Coca-Cola представя и мащабна национална потребителска промоция под слогана „Сподели духа на Коледа“. Активацията предизвиква всеки да покаже познания за любимия белобрад старец и по-конкретно дали знае къде живее той. В томболата за 3 екскурзии за двама до Лапландия и много други награди може да се участва периода 06.11-23.12 в приложението на Coca-Cola.