"За да бъдеш незаменим, трябва да бъдеш различен" - думите са на френската дизайнерка и една от най-изтъкнатите личности в света на модата Коко Шанел. Към тази фраза изглежда се придържат и знаменитостите, които трупат богатства със собствени марки. Някои известни личности се потапят в света на модата, по-специално на козметиката. Ето 10 от тях, които имат собствени брандове за красота!
10. Джесика Алба
Джесика Алба е любимка на милиони по света, появявайки се на големия екран във филми като “Град на греха”, “Мачете” и “Фантастичната четворка”. Освен с кариерата на актриса, носителката на награда Сатурн се захваща и с още един бизнес. Джесика Алба е сред основателите на компанията "The Honest Beauty”. Тя съчетава красота и здраве, като залага на чисти и устойчиви формули. Марката предлага широка гама от продукти за грижа за кожата, грима и косата, с ангажимент за прозрачност и екологичност. През 2014 г. стойността на компанията й се оценява на над $1 млрд.
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
9. Риана
Риана е една от най-известните изпълнителки на 21-ви век. Списание “Форбс” я класира сред 10-те най-високоплатени знаменитости през 2012 г. и 2014 г. Към момента Риана е определяна за най-богатата певица, със състояние от около $1.4 млрд. 36-годишната дама от Барбадос развива и други дейности, сред които и брандът “Fenty Beauty”, който се превръща в хит на пазара. Известен със своята широка гама от фон дьо тен нюанси, подходящи за различни тонове на кожата, той става пионер в приобщаването и разнообразието в индустрията. Висококачествените продукти на марката и смелите цветови селекции получават широко признание.
8. Кайли Дженър
Кайли Дженър става популярна с участието си в риалити шоу, посветено на семейството й. Тази дама е най-малката от сестрите Кардашиян, като известността й спечелва милиони последователи в социалните мрежи, нареждайки я сред 10-те известни личности в Instagram. Влечението й към козметиката процъфтява в империя, носеща името “Kylie Cosmetics”. Най-известна със своите емблематични комплекти за устни, марката се разширява, за да включи широка гама от грим продукти, обичани от милиони ентусиасти на красотата по целия свят. В края на 2015 г. Кайли представя своя линия червила, „Lip Kit by Kylie“. При първоначалното пускане в продажба всички налични продукти се изкупуват за по-малко от минута, носейки й приходи от над $8 млн.
7. Лейди Гага
Позната е с провокативните си песни и музикални видеа, отличителната си и ексцентрична визия, както и с големия брой музикални жанрове, които може да изпълнява. Виждали я сме и на големия екран, където ни грабва в лентата “Роди се звезда”. Сред множеството ангажименти на Лейди Гага попада и брандът “Haus Laboratories”, който е създаден през 2019 г. Първите продукти, пласирани на пазара, са молив за устни, гланц за устни и блясък за очи. Мисията на марката е да споделя доброта, смелост и креативност, предоставяйки инструменти за себеизразяване и преобразяване. Според данни на “Women's Wear Daily”, “Haus Laboratories” е третата най-продавана козметична марка, създадена от известна личност, за 2020 г. с приходи от $141.7 млн.
6. Дрю Баримор
Една от любимките на Холивуд се появява във филми като “Ангелите на Чарли”, “Отровната Айви”, “Луда любов” и “Батман завинаги”. Печели наградата на Гилдията на актьорите и наградата "Златен глобус" за ролята си в "Сивите градини". Изявява се още като писателка, модел, водеща, продуцент, но има и още едно занимание. През 2013 г. Дрю Баримор лансира гама от козметика под слогана “Flower”, която се разраства до линии за парфюми, продукти за коса и очила. Марката набляга на естествените съставки и простите, но ефективни формули, обслужващи любителите на красотата, търсещи елегантност без усилия.
5. Селена Гомес
Името на Селена Гомес става известно от участието й в “Магьосниците от Уейвърли Плейс” на Disney Channel през 2007 г. Следват роли като тези в “Монте Карло”, “Хотел Трансилвания“ и “Купонджийки”. Наред с музикалните си проекти, филмовите си изяви и продуцентството, през 2020 г. Селена Гомес стартира “Rare Beauty”, която има за цел да насърчава себеприемането и психичното здраве. Идеята на бранда е да събере над $100 млн. до 10 години. Марката налага естествения грим и идеята човек да не крие несъвършенствата си, а да подчертава красивите си черти. “Rare Beauty” получава много позитивни мнения.
Австралийката е сред най-известните модели в света. Дефилира за марки като “Roberto Cavalli“, „Levi's“ и „Betsey Johnson“, а освен това, краси кориците на списания “Ел”, „Вог“ и „Харпърс базар“. Превръща в лице на козметичния гигант „Мейбълин” през 2006 г., а по-късно става и първият австралийски ангел на „Victoria's Secret“. Козметиката привлича Миранда, която се сдобива със собствена марка, носеща името “KORA Organics”. Тя се фокусира върху чистата красота и овладяването на силата на органичните съставки. Брандът предлага гама от продукти за грижа за кожата, които насърчават холистичното благополучие, оставяйки кожата освежена и блестяща.
3. Виктория Бекъм
Представите ни за Виктория Бекъм не се изчерпват само с нейните гласови данни. Една от най-популярните представителки на Англия използва славата си по най-добрия начин, за да изгради успешно имиджа си на бизнесдама и моден дизайнер. Виктория Бекъм, която е половинка на бившия английски национал Дейвид Бекъм се потапя в света на модата още през 2006 г. с наръчник по стил, наречен “That Extra Half Inch“ и своя линия дънки, дамски чанти и серия от слънчеви очила с марката “DVB”. Освен това, има своя колекция рокли, като дори проектира костюми за филма „50 нюанса сиво“. Виктория Бекъм не спира дотук и прави своя марка за красота “Victoria Beckham Beauty”, демонстрирайки характерната си минималистична естетика. Марката доставя изискани и луксозни продукти за красота, които олицетворяват вечната елегантност.
Няма как да се сетите за Фарел Уилямс и да не започнете да си пропявате големия му хит “Happy“. Освен певец, този американец е и автор на песни, рапър, музикален продуцент, барабанист и моден дизайнер. Да, точно така! 51-годишният изпълнител поставя началото на бранда “Humanrace Skincare”, който се съсредоточава върху основните продукти в грижа за кожата. Те отговарят на широк спектър от различни типове и насърчават здравата и блестяща кожа.
1. Ариана Гранде
Наричана е поп икона и е една от най-следваните звезди в Instagram. Aриана Гранде е носителка на 2 награди Грами, 2 приза „Билборд“ и 9 видео музикални награди на „Ем Ти Ви“, с многобройни рекорди в книгата на „Гинес“. Тя играе и пее още от дете в няколко продукции, преди да подпише през 2011 г. професионален договор с „Репъблик Рекърдс“. Притежава вокален диапазон от четири октави. През 2016 г. списание „Тайм“ я обявява за една от 100-те най-влиятелни личности в света в годишната си класация. Освен музикална и филмова кариера, Ариана Гранде развива такава и в света на козметиката с линията си “R.E.M. Beauty”, която се появява на пазара през 2021 г. Година по-късно компанията печели наградата за „Най-добра нова марка“ на наградите “Readers' Choice”.