Изобилието на витамин С и на още куп витамини, като Е, К, от В-групата и редкия Т, високото съдържание на фибри, както и ниската калоричност – всичко това превръща тиквата в незаменим помощник в борбата ни срещу килограмите. Редовната консумация на тиква благоприятства храносмилането, активизира метаболизма, прочиства организма от натрупаните токсини и повишава защитните сили на организма. Тук предложената 5-дневна диета ще ви помогне да се отървете от 3 до 4 кг и да посрещнете зимните дни без страх от вируси и простуди.

1-и ден

Закуска:
100 г кисело мляко (не повече от 2% масленост) + 1 с.л. овесени ядки + 100 г варена тиква

Обяд:
1 пилешко филе
200 г задушена тиква за гарнитура, нарязана на парченца и подправена с щипка сух риган, къри и сол на вкус
1 филийка пълнозърнест хляб

Следобедна закуска:
1 ябълка

Вечеря:
200 г варена тиква, пасирана с малко зеленчуков бульон, 2 с.л. кисело мляко и 1 щипка черен пипер.

 

Две вълшебства от една тиква >>