Годишното супершоу на световноизвестната марка Victoria’s Secret, което беше триумф на блясъка, моделите с изваяни тела и секси бельо, тази година няма да се състои. Главният финансов директор на компанията Стюарт Бъргдофер е заявил:
„Нищо от това, което ще кажа не може да се сравни с размерите на модното шоу, но бъдете сигурни, че ще общуваме с клиентите си по много начини, включително социалните мрежи и други много по-актуални платформи.“
Още през май месец компанията обяви, че преосмисля телевизионната си рекламна кампания, „за да може да се развива и расте“. Решението последва след растящата критика към шоуто, което лансира модели като Джиджи Хадид, Кендал Дженър, Алесандра Амброзио и Лили Олдридж, които дефилират по оскъдно бельо. Това според критиките е сексистко и нямащо нищо общо с реалността.
Eдна от най-търсените, известни и предпочитани марки бельо в света Victoria’s Secret започна да губи клиенти, като все повече жени предпочитат по-евтини и практични варианти.
Главният маркетингов директор на компанията Едуард Разек миналата година предизвика фурор с отрицателен знак, като заяви, че в модното ревю няма място за едри или транссексуални модели, „защото шоуто е фантазия“.
През последните години зрителите, които са наблюдавали шоуто, значително са намалели. Миналогодишното ревю през декемри е гледано от 3,3 млн. американци, докато първото през 2001 г. е събрало пред телевизорите над 12 милиона зрители само в Америка.