Певицата Шакира развълнува феновете си с новия си бранд. Нейният бизнес привлече вниманието на всички къдрокоси жени и мъже и обеща красиви резултати.
Талантливата колумбийка стартира дейност, различна от това, което сме виждали до момента, а именно с продукти за грижа за коса. Isima, името на бранда, е свързано с нейния латински произход и означава "много" или "изключително".
Не е изненада, че точно тя се е заела с трудната задача да открие подходящите съставки и смеси за тази толкова красива, но и трудна за поддържане текстура на косите.
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
Самата тя се е сблъсквала с много проблеми през годините, свързани с прическата си, въпреки че винаги е изглеждала зашеметяващо. От честото боядисване, екстеншъни и прекомерна топлинна обработка до лъскава и здрава коса - как го постигна Шакира?
Преди
В интервю за Allure, певицата отрече някога да е носила перуки, въпреки лошото състояние на къдриците си, защото тя държи максимално на естественото, особено когато е на сцената. Тя продължи, че много рядко се доверява на гримьори и често сама си прави грима дори и за важни събития.
Косата си от ранните години на 2000-те, тя определя като "крехка и накъсана. Приличах на онези играчки тролчета". Шакира продължи да разказва за изрусяването, силното увреждане, на което е била подложена през годините и дългия път, който е изминала, за да я възстанови.
Сега
Изпълнителката на хита "Hips Don't Lie" вече се придържа към по-здравословни практики, когато стане въпрос за къдриците ѝ - значително е намалила изрусяването, позволила е на косата си да се възстанови и е започнала да използва правилните продукти. Вероятно създаването на собствена линия за къдрокоси е помогнала на певицата да разбере повече за правилната грижа и съставки.
Колко рекорда на Гинес държи поп и рок певицата - вижте в следващото видео.
Последвайте ladyzone.bg във FACEBOOK
Последвайте ladyzone.bg в INSTAGRAM
Последвайте ladyzone.bg в ТIKTOK