Към 50-годишната Виктория се присъедини най-малкото ѝ дете и единствена дъщеря, 13-годишната Харпър, на наградите „Жена на годината“ на Harper's Bazaar 2024 в Лондон. На събитието бившето момиче от „Спайс гърлс“ беше удостоена с наградата за предприемач от Harper's Bazaar UK.

Но преди началото на събитието дуетът майка-дъщеря пристигна на червения килим в координирани копринени тоалети. Виктория Бекъм носеше копринен костюм в цвят слонова кост, състоящ се от огромно сако (без риза отдолу) и широки панталони, които покриваха краката ѝ, скривайки обувките, които носеше на събитието.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Снимка: https://www.instagram.com

В същото време белите отворени обувки на Харпър бяха на показ, допълвайки бебешко синята ѝ копринена рокля тип „кожух“, която включваше малък диамантен разрез под деколтето. 

И двете носеха семпли аксесоари. Виктория беше със сребърни обеци и семпло изящно колие тип „чокър“, докато Харпър носеше семпъл златен гривна и златно колие с висулка Van Cleef.

Снимка: https://www.instagram.com

Майката и дъщерята бяха с различен грим. Изпълнителката на „Wannabe“ заложи на характерните си тъмни опушени сенки, докато Харпър остана семпла с мек, естествен грим.

Ден преди Виктория да бъде удостоена с наградата за предприемачество, тя разговаря с Harper's Bazaar UK за корицата на 4 ноември и разказа как се е променил животът ѝ, след като навърши 50 години.

 

Снимка: https://www.instagram.com

Тя обясни, че откакто е навлязла в новото десетилетие, е станала по-безгрижна към това, което светът около нея си мисли за нея.

„Правя това твърде дълго. Предполагам, че съм го правила, когато съм растяла“, каза тя. „Но в днешно време просто има твърде много неща, които се случват; твърде много работа; твърде много деца, за които трябва да се притеснявам. Събудих се на 50 години и вече не ми пукаше толкова“, казва Виктория в интервюто.

След като модната ѝ марка с характерна, оскъдна естетика навърши 17 години, дизайнерката разшири империята си, включвайки награждавани продукти за красота и парфюми, и се насочи към света на телевизията.

Последвайте ladyzone.bg във FACEBOOK

Последвайте ladyzone.bg в INSTAGRAM

Последвайте ladyzone.bg в ТIKTOK