Името на родения едва преди няколко седмици Псалм Уест вече е търговска марка. Неговата майка Ким Кардашиян го е регистрирала. Тя може да използва името за редица услуги и стоки, сред които бебешки продукти, козметика, играчки, компютърни програми и хранителни добавки.
Това не е ново за известната майка, която е регистрирала като търговски марки имената на всичките си останали деца – Норт, Сейнт и Чикаго. Тя не е единствената от фамилията Кардашиян, която има такава практика. Децата на Клои Кардашиян и на Кайли Дженър (Тру Томпсън и Сторми Уебстър) също са с имена, регистрирани като търговска марка.
Модата сред звездите да регистрират имената на децата си като търговска марка не е от вчера. Едни от първите, които предприеха тази стъпка, бяха Бионсе и Jay Z, които регистрираха марката Блу Айви, както и Бритни Спиърс с търговска марка за бебешки дрехи на името на сина си (до този момент все още няма продукти с марката Шон Престън).
Виктория и Дейвид Бекъм, които също дават необичайни имена на децата си, също са опитали да ги регистрират като търговска марка, но не са успели.
По-различен е подходът на Ащън Къчър, който не е регистрирал името на дъщеря си Уайът като търговска марка, но пък е купил всички възможни уеб адреси с това име.