Под напорите на ширещия се из целия свят COVID-19 падна още една жертва. За щастие, не е човешка. Този път тя е хартиеното издание на емблематичното мъжко списание “Плейбой“. От създадената преди 66 години от Хю Хефнър компания „Плейбой Ентерпрайзис“ разкриха, че повече няма да пускат на пазара редовно печатно издание. Нейният изпълнителен директор Бен Кон заяви в отворено писмо, че „пандемията“ от коронавирус нарушава както „производството на съдържание, така и цялата верига от доставки.“ Той добавя:

„Ще преминем към дигитално публикуване на цялото ни съдържание, включващо Playboy Interview, 20Q, the Playboy Advisor, както, разбира се, и нашите Playmate снимки.“

Кон продължава писмото, отчитайки и променящите се нужди на потребителите:

„Не е изненада, че навиците на потребление се променят от известно време… нашето съдържание в печатната му форма достига до ръцете на много малка част от нашите фенове.“

От компанията са решили тяхното пролетно издание за тази година, което ще излезе и в дигитален формат, да е последното печатно такова за годината в САЩ. Въпреки това през 2021 година ще има колекционерски издания на хартия.

Хю Хефнър и Плеймейтка на годината за 2003 г.
Снимка: Getty Images

От известно време списанието отчита значителен спад в продажбите, което се дължи частично на лесния достъп до интернет.

В своя разцвет през 70-те години библията на мъжките списания има тираж от над 7 милиона бройки по целия свят. Първият брой, който включва гола снимка на Мерилин Монро, се превръща в тотален хит с повече от 50 хиляди продадени копия. На корицата му са били едни от най-известните жени на нашето съвремие като Мадона, Наоми Кембъл, Синди Крауфорд, Памела Андерсън, Ким Кардашиян и Кармен Електра.

 

 

Хю Хефнър в разгара на кариерата си.
Снимка: Getty Images
Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement