Движението сред природата, далеч от града, е чудесен начин да се погрижим за тонуса на тялото. Така прочистваме дробовете от натрупаните в него токсини, зареждаме се с витамин D и поддържаме фигурата си. Вместо обичайните физически тренировки, днес, ви препоръчваме упражнения, които според експертите помагат да постигнем по-добри и бързи резултати.

30-минутна интензивна кардио тренировка
Това е серия от упражнения, чиято редовна практика и последователност гарантира укрепване на мускулния тонус и бързо изгаряне на мазнините.

#Редуване на клек със скок: 60 секунди
Клекнете, след което се изстласкайте нагоре и отскочете. При клякане вдигнете ръцете си нагоре над главата, а при отскок ги спуснете надолу.
# Подскоци с прибиране наколенете към корема: 45 секунди
Упражнението се изпълнява интензивно, като ръцетесе държат свободно. При всеки отскок нагоре вдишвайте, а при всяко приземяване издишвайте.

#Лицеви опори: 60 секунди
Жените може да изпъняват това упражнение като вместо на дланите си се облегнат на целите си лакти. Важното е да спазват права линия на тялото при всяко движение надолу и нагоре.

#Скокове "джъмпинг джак" с пляскане на ръцете пред тялото: 45 секунди
Застанете в изправен стоеж със събрани стъпала едно до друго и вдигнати настрани ръце. Погледът е насочен напред. Присвийте леко коленете си и използвайте възглавничките и пръстите на стъпалата, за да отскочите. По време на отскока краката се раздалечават един от друг, а ръцете се събират пред тялото и се пляскат. Присвийте отново коленете си и отскочете до изходна позиция – краката са събрани, а ръцете отново настрани. Издишайте, когато вдигате ръцете нагоре, и поемете въздух, когато връщате положението до изходна позиция. Дръжте корпуса си добре изправен.

#20 метра спринт
Изпълнява се по 4 дължини за жени и по 8 дължини за мъже.