Повод началото на месец октомври - световен месец за борба с рака на гърдата, Стела Маккартни създаде нова изключителна колекция дамско бельо, излъчваща увереност и стил, красота, женственост и сексапил.
Тазгодишният посланик на кампанията е неповторимата Кара Делевин, която подкрепя каузата със своите неподправен стил и свободен дух.
"Създавайки тази колекция искам жените, които ще носят моите модели, да не забравят, че е редно да ходят на редовни прегледи. Мамографията е важно да се прави редовно. Бельото е първото нещо, което обличаме сутрин и комплектите, които представям са като римайндер за всички нас. Нека те да са отправна точка на обществената осъзнатост за това коварно заболяване. Серията, посветена на борбата с рака на гърдата е не само красива, но и носи ключово послание в името на женствеността и здравето", споделя Стела Маккартни.
"Ракът на гърдата е едно от най-разпространение заболявания при жените. Всички знаем за него, но малцина вземат необходимите превантивни мерки", допълва тя.
"Щастлива съм, че Кара прие да бъде лице на тазгодишната рекламна кампания. Тя олицетворява съвременната жена. С нейните красота и сила, тя ще привлече вниманието на всички нас и ще ни подтикне да бъдем по-отговорни към себе си", казва Мис Маккартни.
Това не е всичко, британският дизайнер, дъщеря на известния музикант - Пол Маккартни, създаде и първия по рода си сутиен за жени претърпели мастектомия. Моделът е женствен и изключително удобен. Той е повече от просто дамско бельо. Това е начин жените, оперирани от рак на гърдата, да се почувстват отново женствени и красиви.
В интерес на истината, Стела Маккартни създаде този сутиен в памет на своята майка, починала от това заболяване.
Месец октомври е обявен за месец за борба с рака на гърдата още през далечната 1985 година. В самото начало идеята е да се популяризира мамографията като ефективно средство за ранно откриване и лечение на коварното заболяване.