Още през март бе обявено, че Уилоу Смит е лице за новата кампания на Chanel. И аудиторията беше във възторг – тя не е лице, което е типично за марката. И ето ни днес – можем да видим част от първата рекламна кампания на Chanel в колаборация с момичето. Дъщерята на актьора Уил Смит представя слънчеви очила за есенно-зимния сезон.

#Предишни лица на рекламните кампании на Chanel са били Блейк Лайвли, Кристен Стюарт и Лили-Роуз Деп. Днес към екипа се присъединява и 15-годишно момиче с расти и пиърсинг. Самата Уилоу Смит благодари на световноизвестния бранд, че е разширил възприятията за красота. Не е тайна, че в модната индустрия често липсва разнообразие на моделите – избират се такива с перфектна и изчистена красота, а процентът на бели момичета на подиумите е очевидно по-голям.

Снимка: CHANEL press office

#Уилоу Смит е всестранно надарена – тя е певица, пише текстове на песни, композира, а освен това е наследила и дейността на баща си. Нейната енергия са запленили Карл Лагерфелд и самият той я е поканил да стане една от музите му.

Актьорската дъщеря и преди е взимала участие в рекламни кампании. Била е част от екипа на Марк Джейкъбс, а лицето й беше априлската корица на Teen Vogue.