Наоми Кембъл си партнира с Diesel за нова колекция с благотворителна кауза, насочена към едни от най-уязвимите жители на планетата – децата бежанци.

Колаборацията "Child at Heart" представя тениски и суичъри, декорирани с принтове на сърца в цветовете на дъгата, като част от продажбите ще отидат за благотворителната организация на супермодела "Fashion for Relief", набрала вече над 4,5 млн. британски лири от създаването си през 2005-а.

Снимка: Diesel х Fashion for Relief за Child at Heart

Рекламната сесия е заснета от Джампаоло Сгура, а пред обектива на фотографа позира като модел и творческият директор на италианския моден бранд Никола Формичети.

Наскоро Diesel представи кампанията "Правете любов, а не стени", фокусирана върху обединението на хората чрез бутането на идеологическите граници между тях със силата на любовта.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement